Kevin stelt zich voor

Gestart door Kevin, 24-06-2008 14:21:53

Vorige topic - Volgende topic

Kevin

Hoi.

Ik wilde me nog even netjes voorstellen.

Ik lees al tijden mee op het forum, echter niet als geregisteerd persoon. Nu dus wel.

Rij op dit moment geen nog geen volvo. Ik ben echter wel aan het zoeken (LPG). Vandaar dat ik hier ook uit kwam.

Uiteraard heb ik veel te veel gelezen, zo ook de no go's. Dus inmiddels ben ik helemaal para en zie ik in iedere auto op zowel marktplaats als autotrader/tracker een zeepbak waarmee ik opgelicht word. Waarvoor mijn dank ;) (j/k)

993GT2

Welkom op het forum.

Er staan links en rechts ook nog wel goeie roffels te koop hoor. Je moet alleen idd wel je ogen en oren goed openhouden en weten waar je op moet letten.

Hier op het forum staan anders wellicht ook nog wel interessante opties te koop. Zijn toch wat meer van liefhebbers geweest dan op MP of Autotrader. (hoewel je natuurlijk op deze sites ook hele goede exemplaren kunt vinden)

Succes met de speurtocht!
535d / 993 GT2 / 888 SP5 / 998R / 1198s / S4Rs

FGG

Welkom op 't Forum, Kevin.

Je gaat ongetwijfeld een nette auto vinden.

Kun je wat preciezer aangeven wat je zoekt? V70 of 850? Estate of Sedan? Type?

FGG

Citaat van: LarsDan ga je toch iets langzamer...
Moet ook wel met 100pk minder :eusa_think:

rifwachter

Hallo Kevin,

Welkom op het forum !

Succes met je zoektocht.
Volvo S70 2.5, Volvo 850R, Volvo S60R, Volvo V70 D5, Volvo S60 D5, Volvo C70 D5 en een citroën CX 2500 prestige turbo

Kevin

Citaat van: FGG op 24-06-2008 15:28:33
Welkom op 't Forum, Kevin.

Je gaat ongetwijfeld een nette auto vinden.

Kun je wat preciezer aangeven wat je zoekt? V70 of 850? Estate of Sedan? Type?

FGG

Qua type ben ik redelijk blanco. Vind een 850 leuk en een V70 ook. Sedan of Estate is ook nog niet hard bepaald. Ik ben meer op zoek naar een goede 85x of x70 op LPG voor dagelijks gebruik. De ruimte die ik extra krijg bij een estate is geen vereiste. Een airco is wel een vereiste.

Ik behoef ook niet gelijk een enorme aantal pk's. Al is dat wel zo leuk ;)

Kevin

Het volgende heb ik bijvoorbeeld voor ogen:

LINK

FGG

Citaat van: Kevin op 25-06-2008 12:08:09
Het volgende heb ik bijvoorbeeld voor ogen:

LINK

Kleur is goed, interieur is goed, velgen zijn goed en de prijs is goed. Klaar!

Citaat van: LarsDan ga je toch iets langzamer...
Moet ook wel met 100pk minder :eusa_think:

Kevin

Ik wil van het weekend bij een paar auto;s gaan kijken. Om uitzoeken wat ik nu precies zoek.

Echter weet ik niet waar ik rekening mee moet houden bij lpg. Zijn er checks die ik kan doen om problemen met de installatie te constateren / uit te sluiten ?

V70geRwin

je kan ook een goede benzine kopen en er zelf LPG in laten leggen.
heb je de garantie van een nieuwe lpg installatie...

check het lpg topic voor de mogelijkheden van installaties (verdamper/injectie) en de prijzen.

Kevin

Vandaag bij verschillende 850's wezen kijken en 1 S70 alleen op G3.
3 dealers waarvan ik bij 2 zo snel mogelijk weg wilde komen.

De dealer met de S70 had een hoop volvo's staan. Maar niet veel op LPG. De s70 waarin ik gereden heb was technisch niet slecht zover ik kan beoordelen. Helaas hing het dashboard en de armsteun met tape bij elkaar.

Kevin

En ik ben vanaf zaterdag volvo rijder.

V70 op G3. Er moet nog wel wat aan gebeuren, vooral optisch kun je zien dat de auto toch al 11 jaar oud is. Maar dat mag de pret niet drukken :)

RRRRR_Ramon

Gefeliciteerd!

Fotoooooo's !!!!  ;)  ;D  :eusa_dance:
🇸🇪 Volvo FMX 6x6 460 Lastbil 🇸🇪
🇸🇪 Volvo V70 T4 AT Ocean Race Herrgårdsvagn 🇸🇪

RRRRR_Ramon

Geen tijd voor foto's zeker?  :-\  ;D
🇸🇪 Volvo FMX 6x6 460 Lastbil 🇸🇪
🇸🇪 Volvo V70 T4 AT Ocean Race Herrgårdsvagn 🇸🇪