professor flupkes stelt zich voor

Gestart door professor flupkes, 03-07-2008 08:06:01

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 2 gasten bekijken dit topic.

professor flupkes

O ja zeg Ludo ,ik lees dat je LPI hebt laten installeren ,waar heb je dat gedaan ? En ben je er tevreden over ?

Ludo

ja natuurlijk ben ik daar tevreden over.
we moeten maar eens werk maken van een meeting, kan je het zien.
Vialle LPi plaatsen doe je bij Limburgse LPG Technieken , dan weet je meteen dat het goed gedaan word.  ;)

Bouke

Welkom Stef

Als je er ook nog beige leder in hebt moeten we ze maar een keer naast elkaar zetten

Gr Bouke

professor flupkes

Dank je wel Ludo ,mijn informatie-mail is al onderweg .
@ Bouke : die van mij is met zwarte zetels ,maar naast elkaar zetten lijkt me toch leuk  :D

professor flupkes

Ha ha gisteren is de andere auto verkocht en vandaag startte de verzekering van mijn schatje .Ik ben nog nooit zo blij geweest met een auto .
En die jaloerse blikken ha ha  :eusa_shifty:

professor flupkes

effe een test voor mijn foto's ":

)()()sT

Mooi!

En welkom; ik zag dat ik je nog niet verwelkomd had als Limburger...
Wie weet komen we elkaar tegen (werk in Maastricht, maar tank uiteraard in Belgiƫ ;))

MichielMaas

Mooie Volvo Prof. Veel fijn km ermee.  :eusa_clap:
Wat voor een sticker heb je op je spatscherm zitten?  :eusa_eh:


professor flupkes

Met de foto's moet ik nog wat leren denk ik want ik had er een hele resum opgegooid en zie er maar eentje .Nou ja dan maar stuk voor stuk .
Hoi     )()()sT , we hebben elkaar misschien al vaker gezien want als je in Belgie komt tanken dan zal dat wel op de rijksweg zijn .
Een grote welkom terug als Limburger !
@ Michiel : dank je voor het compliment . Die sticker is trouwens van  Motorsportschool Zolder .  Maar als ik de auto zie dan denk ik toch dat het een liefhebber is geweest .


MichielMaas

Citaat van: professor flupkes op 16-07-2008 11:38:54
Met de foto's moet ik nog wat leren denk ik want ik had er een hele resum opgegooid en zie er maar eentje .Nou ja dan maar stuk voor stuk .
Hoi     )()()sT , we hebben elkaar misschien al vaker gezien want als je in Belgie komt tanken dan zal dat wel op de rijksweg zijn .
Een grote welkom terug als Limburger !
@ Michiel : dank je voor het compliment . Die sticker is trouwens van  Motorsportschool Zolder .  Maar als ik de auto zie dan denk ik toch dat het een liefhebber is geweest .
Een liefhebber van het circuit ??? Als er maar met een andere auto of motor rondjes zijn afgelegd. ;)


professor flupkes

Ik hoop het ook ja ,dat hij hem heeft ontzien .Of indien toch ;een beetje met beleid  :eusa_think: .Kijk ,als hij er niet zo goed uit had gezien had ik hem nooit gekocht ( ook daarom ) want dat versterkt de indruk dat hij slecht behandeld zou zijn .
Maar ja liefde maakt blind .....

GeertG

Welkom en proficiat met je aanwinst.
Ziet er heel goed uit  :eusa_clap:

En met die foto's lukt het ook al aardig  :D

En ook ik zal als 'rijksweg-tanker' mijn ogen goed openhouden.
LPG voorkomt hoge reparatiekosten !
(wijlen 855 2.5i-10v, Vialle G3)
(wijlen NBP V70R LPi)