verslag: Proefrit Volvo XC90

Gestart door devnull, 27-08-2003 22:32:51

Vorige topic - Volgende topic

ed

Was gisteren bij Rica, en die zei dat er bijna geen nieuwe Volvo (met turbo) ongechipt als demo fungeert.
850 2.5 10V => V70R => S60 D5 => V70n 2.4D nu: V70nn D5 en 850 2.5 20V silversand. Het gaat er dus weer op vooruit de laatste tijd!

devnull

>Was gisteren bij Rica, en die zei dat er bijna geen nieuwe Volvo
>(met turbo) ongechipt als demo fungeert.

>:( >:( >:( >:( >:( >:( >:( >:( >:( >:( >:( >:( >:( >:( >:( >:( >:( >:( >:(

WAUTAH

Rica kan wel meer vertellen!
echt de grootste onzin die ik ooit gehoord heb!

ed

Lijkt mij ook sterk, maar was echt wat verteld werd!
850 2.5 10V => V70R => S60 D5 => V70n 2.4D nu: V70nn D5 en 850 2.5 20V silversand. Het gaat er dus weer op vooruit de laatste tijd!

Johann

D5 geloof ik wel, T6 denk ik niet.
Bij mijn weten is RICA gestopt met tuning voor de XC90T6.

Entuscan

Bij mijn weten is iedereen gestopt wet tuning voor XC90T6 AWD. Versnellingsbak kan het gewoon niet aan :(
Who needs RyanAir when you can fly Volvo R ....
--------------------------------------------------------------

devnull

voordat het helemaal nergens meer over gaat...

De XC90 kan MEER als alleen maar hard rijden.
Zo lag de wagen als een blok op de weg en kijken
veel mooie vrouwen naar de auto :)

Zippo

Citaat van: devnull op 28-08-2003 16:52:09

voordat het helemaal nergens meer over gaat...

..........en kijken
veel mooie vrouwen naar de auto :)

Zeker 40+ vrouwen ofniet?? ;)

Zippo ;D

855-Champagne

Tja bij 240 valt er niet zoveel te kijken, kan beter rustig over de boulevard cruisen.

Paul_H

Dat van die vrouwen klopt, rij wel eens in de XC90 van vrienden van ons, maar absoluut veel aandacht!

Stond in maart bij Mcdonalds, (maart dus was die auto nog niet zoveel gezien) staat daar een goudachtige kleur XC90. Vriendje van mij kijkt zo, van wow, das de xc90. Gaat die auto van het slot, kerel schikt zich een ongeluk. En vervolgens komt er een mevrouw aan, rond de 30/35, zegt, kijk gerust verder hoor! Ik blijf ook steeds kijken!  8)

Van topsnelheid, ik weet dat hij makkelijk de 200 haalt. Niet meer ervaring dan dat, nog niet mee naar Duitsland geweest, ff tot 13 september afwachten....
(IAA FRANKFURT)

Paul

devnull

>>Dat van die vrouwen klopt, rij wel eens in de XC90 van
>>vrienden van ons, maar absoluut veel aandacht!

bij sommige merken is dat andersom  ;)

http://www.sefcom.nl/Wallis_1.jpg

devnull

denkweb

Citaat van: Paul_H op 29-08-2003 09:32:24
Dat van die vrouwen klopt, rij wel eens in de XC90 van vrienden van ons, maar absoluut veel aandacht!

Stond in maart bij Mcdonalds, (maart dus was die auto nog niet zoveel gezien) staat daar een goudachtige kleur XC90. Vriendje van mij kijkt zo, van wow, das de xc90. Gaat die auto van het slot, kerel schikt zich een ongeluk. En vervolgens komt er een mevrouw aan, rond de 30/35, zegt, kijk gerust verder hoor! Ik blijf ook steeds kijken!  8)

Paul

Wilde ze zeker de bestelling opnemen  ;D

Harm_T5

Devnull, De XC 90 waarmee jij hebt proefgereden is de demo van Henk Scholten Nijmegen. En waarschijnlijk sta ik morgen de velgen weer netjes te poetsen en de modder ervanaf te wassen.
Wat jij zegt is inderdaad waar. Hij trekt als de tierelier, maar hij is ONGECHIPT. Als je erin rijd is het echt een nekkendraaier. Ik hoop dat je er een beetje plezier van hebt gehad, en dat je hem niet te smerig hebt achtergelaten voor mij morgen ;)
Keep on roffeling :D

Paul_H

Citaat van: Harm_T5 op 29-08-2003 21:15:18
Ik hoop dat je er een beetje plezier van hebt gehad, en dat je hem niet te smerig hebt achtergelaten voor mij morgen ;)

Uhmmmmm

:-\

devnull

>Wat jij zegt is inderdaad waar. Hij trekt als de tierelier, maar hij is
>ONGECHIPT

Ik vond ook dat in vergelijking van een R/AWD AT  (type voor 2002/2003 ;) ) matig presteert.

Vies, nee dat niet maar hij is de morgen erop weer in nijmegen gedemod dus kan best zijn dat die lui hem iets viezer hebben
gemaakt.

weet je toriuwens waar die vrouw op dat plaatje naar stond te kijken, nee?

http://www.sejour-en-france.nl/shop/php/xc90/zij2.jpg

devnull