Rooklucht verwijderen

Gestart door Sbv, 23-07-2008 22:10:27

Vorige topic - Volgende topic

daytonawim

Zou je de alcantara niet met een stoom reiniger schoon kunnen maken ????

Ik heb alle nog een achterbank liggen van een C70 en een Stoom reiniger ;-)

Sbv

Je mag het best testen, alleen niet op mijn achterbank.

Is er geen zware roker hier die net een S70/V70 R gekocht heeft en zijn auto wil inwijden ?

Emiel

Beetje poetsbedrijf heeft een 'ozonator' oid. Ding een nacht lang in de auto zetten en het ruikt weer fris of vers.

Rayman

In mijn S70 is destijds ook gerookt, en niet zo'n klein beetje.
Vooral de hemelbekleding pakt veel geur op.

Een ozonator is inderdaad een goede optie (zoals Emiel al aangeeft), ik ben zelf met een stoomreiniger en een reiniger op citroenbasis door de auto gegaan. Vervolgens een busje Re-Odoriser van Kent een tijdje in de auto laten werken (motor laten lopen, recirc. aan en airco aan). Moet zeggen dat een flink deel van de geur verdwenen is :)

Gr Remond

elianmars

In mijn ex-850 was ook behoorlijk gerookt. Net als Remond heb ik ook de hemel met een stoomreiniger aangepakt. Dat scheelde enorm.

)()()sT

Nou..... ik ken iemand die hem er maar helemaal uit heeft gehaald  ;D :evil: ;D

elianmars

Citaat van: )()()sT op 24-07-2008 00:26:24
Nou..... ik ken iemand die hem er maar helemaal uit heeft gehaald  ;D :evil: ;D

Ja, wat heeft hij er niet uit gehaald, wat ik er in heb gebouwd?  :eusa_snooty:

;D

walter leever

wat je ook kunt proberen is:meguiars car oder eliminator,vieleicht?

Sbv

Ik hou het nu eerst even bij de Klazien uut Zalk oplossing met azijn en anders wordt het denk ik Rayman zijn idee. Ozonator.

Ik kan me inderdaad voorstellen dat het wel lekker in de hemelbekleding trekt. Beste optie is dan misschien nog vervangen van de hemelbekleding alleen lijkt me dat bij een S70 wat lastiger dan bij een V70

FGG

Citaat van: Rayman op 24-07-2008 00:14:04
Moet zeggen dat een flink deel van de geur verdwenen is :)

Vanavond maar eens ruiken dan. Lekkere combi met de vislucht (oeps, verraden).

Als ik 't zo lees zou ik de ananas toch eens proberen...

Citaat van: LarsDan ga je toch iets langzamer...
Moet ook wel met 100pk minder :eusa_think:

Sbv

Ik zal de voortgang hier verder vermelden. Afgelopen nacht hebben er 2 bakjes azijn in de auto gestaan. Resultaat weet ik niet. Ik rij zelf af en toe eens in de auto. Mijn wederhelft heeft nog niet gereageerd of er verschil is. Verder heb ik de tip gegeven om 2 ramen op een klein kiertje te laten staan in de zon en veel met de ramen open te rijden.

Wordt vervolgt

Annanas is een goede om als volgende te testen

-D©©©L-

Sbv

Dank hiervoor.
De Annanas truck dus. Helaas is de TS al enige tijd niet meer actief hier. Ik weet niet of dat ten gevolge van de annanas was of dat het een andere reden heeft