brandstof (pomp) probleem

Gestart door JeroenT, 29-06-2008 11:44:32

Vorige topic - Volgende topic

JeroenT

Wie er ook de prijs van de Volvo artikelen bepaald het is niet van belang en er mag ook best verdiend worden maar omdat het zo ondoorzichtig is blijven er steeds weer vraagtekens en onbegrip ontstaan. Zou m.i. anders kunnen.
Maar laten wij deze discussie hierbij maar stoppen want we daar komen wij voorlopig niet mee op een lijn.

Turbo-Geek

En toch zit er verschil tussen dealers, als het de prijs niet is dan is het soms de inhoud van het artikel.
Ja je leest het juist.
Ik bestel bij Hooftman Schoonhoven netjes een 3e remlicht set en daar zit zoals het hoort (volgens computer systeem) ook een ander lampen controlle unit bij.

Een ander clublid besteld hetzelfde bij een ander Hooftman filiaal hetzelfde (een paar weken voor mij overigens) en hij krijgt ook de kit maar MUV die controlle unit, die kan hij dan voor een 'leuk' bedrag los gaan kopen ......

Ik denk dat veel te maken heeft met wie je achter de balie hebt zitten !
-------------------------------------------------------
  The things you own end up Owning you !
-------------------------------------------------------

Ludo

Citaat van: JeroenT op 06-07-2008 13:46:35
Maar laten wij deze discussie hierbij maar stoppen want we daar komen wij voorlopig niet mee op een lijn.

vind je dat niet logisch dan?.
je vertelt nog altijd niet welke dingen je met elkaar vergelijkt.
waarom dan dealers in het belachelijke trekken?.
:eusa_wall:

ovlov 058

Het gaat hier toch over boschpompen lijkt het me.

De ene met, de andere zonder volvo stempel.

Kon trouwens bij volvo ook alleen de pomp krijgen zonder behuizing, was wel duurder dan bij bosch ( maar 100euro ofzo :eusa_whistle:).

Ps: boschpomp prijs opgevraagd bij autovak die er ook nog moeten op verdienen.

Ludo

Citaat van: ovlov 058 op 17-07-2008 21:47:33
Het gaat hier toch over boschpompen lijkt het me.

waar maak je dat uit op?.

origineel zit er Bosch in.
maar wat JeroenT er als vervanging in heeft is niet duidelijk.
berichten als deze vallen eerder onder stemmingmakerij.   :-X
er kan op een manier als deze immers geen enkele prijsvergelijking gedaan worden.