Nieuw Speeltje: Kenwood DNX-8220BT FOTO'S!!

Gestart door MarcoV, 16-07-2008 12:29:34

Vorige topic - Volgende topic

MarcoV

Citaat van: viking_in_shorts op 24-07-2008 12:50:22
Hej Marco,

Zie net dit topic. Volgens mij heeft dit al best wel alles wat ik wil :eusa_think:

Hoe zit het met Dolby? Had je eerst dolby surround, en heb je dat nog steeds? Welke versterker gebruik je? (intern of extern?) Eigenlijk is de vraag: is het plug & play met een bigfront?
Oh ja - en nog 1 vraag: hoe lang duurt het voordat dat ding is opgestart?

Opstarten duurt een kleine 10 sec dus valt wel mee. Je moet eerst een isoverloopkabel voor volvo halen en dan kun je hem installeren. Wel moet je de zijgootjes in je opening wegfrezen ivm dubbeldinframe.
Deze kenwood heeft ingebouwde dolby-digital en dts-decoders dus als je de juiste speakerconfiguratie hebt kun je hiervan genieten!

MarcoV

viking_in_shorts

Citaat van: MarcoV op 25-07-2008 11:36:05
Citaat van: viking_in_shorts op 24-07-2008 12:50:22
Hej Marco,

Zie net dit topic. Volgens mij heeft dit al best wel alles wat ik wil :eusa_think:

Hoe zit het met Dolby? Had je eerst dolby surround, en heb je dat nog steeds? Welke versterker gebruik je? (intern of extern?) Eigenlijk is de vraag: is het plug & play met een bigfront?
Oh ja - en nog 1 vraag: hoe lang duurt het voordat dat ding is opgestart?

Opstarten duurt een kleine 10 sec dus valt wel mee. Je moet eerst een isoverloopkabel voor volvo halen en dan kun je hem installeren. Wel moet je de zijgootjes in je opening wegfrezen ivm dubbeldinframe.
Deze kenwood heeft ingebouwde dolby-digital en dts-decoders dus als je de juiste speakerconfiguratie hebt kun je hiervan genieten!

MarcoV

Heb de SC901 met Dolby en sub's in de achterbank. Maar dus ook een (dan nutteloze?) 4x100 versterker in de koffer. Heb ooit begrepen dat ik dan ook zelf kabels moet gaan (laten ;) ) trekken?

Jur

Gaaf ding zeg.

Hoe zit het met diefstalbeveiliging? Ik woon in Arnhem en wij staan op de 3e plek op de AD misdaadmeter  :police:

Kan iemand vertellen wat de alternatieven zijn voor deze Kenwood en de ervaringen?

Jurjen