Mijn S70

Gestart door Dave, 04-08-2008 00:05:39

Vorige topic - Volgende topic

850 T5 Freak

even dit topic niet in de gaten gehouden en hij is weer flink bezig zeg  :eusa_clap: goed bezig!!!

Volvo 850 T5-R - Volvo XC90 V8 AWD - Yamaha YZF R6 Replica

Dave

Afgelopen meeting, Alsfeld 2009, is jammer genoeg niet zo goed afgelopen voor mijn wagen. In het naar huis rijden heb ik er blijkbaar een extra ontluchtingsgaatje bij gekregen in mijn versnellingsbak. Deze was er niet echt met akkoord met als resultaat dat het ding behoorlijk vast zit.

Na wat twijfelen over welke versnellingsbak te monteren, dan toch gekozen om al direct voor de M66 te gaan en de Quaife diff erin te steken. Dit betekende dat ik nog een motorsteun moest fabriceren, het differentieel monteren, schakelmechanisme aanpassen, andere koppelingsplaat monteren...(enz) en achteraf bleek ook de orginele luchtfilter niet te passen.
Dit alles is, tussen mijn dagelijkse job door, moeten gebeuren op 2 weken tijd. De wagen was uiteindelijk zondagavond klaar om dan een paar uur later op vakantie met te vertrekken. (Mede dankzij de steun/onderdelen garage Van Isacker en ET.) Gelukkig is alles goed verlopen en kan ik bij deze jullie alvast een paar vakantieplaatjes gunnen.

Voor Alsfeld heb ik ook nog ff snel de BBK voor achteraan gemonteerd. De nieuwe set voor vooraan is ook klaar, ik moet enkel nog en paar nieuwe stofhoezen zoeken want deze die ik nu heb, zijn gescheurd. Echter moet ik toegeven dat de set zoals ze nu is, met 'slechts' 330mm en 4 zuigers rondom eigenlijk al belachelijk goed remt.

Foto's van de M66 ombouw hebben jullie nog te goed.

Vulk

Dit is het betere werk.
Prachtige foto's ook!

fearless

Mooi dat die het weer doet. En beter dan eerst.  :eusa_dance:

Volvo Felipe

die staat er weer netjes op

Laserblue

Die spoiler staat 'm goed zeg!  :eusa_clap:
*-_-*Origineel is niet erg origineel*-_-*

Freakybaby

Hele mooie auto! En technisch dus ook goed aangepakt  :eusa_clap:
Als ik jou rechts voorbij ga, zit jij te lang links!

Zoiets moois, en temperament, en af en toe zo enorm koppig, en kost me een fortuin? Ja, dat moet vrouwelijk zijn

UserID6342

Gelijk goed aangepakt en mooie foto's !

Dave

Bedantk voor de reacties. Nu nog een paar installatiepics. (De meeste achteraf genomen omdat het nogal redelijk snel is moeten gaan.)

Ludo

Dat zal vast wel een heel karwei geweest zijn om alles passend te krijgen?.
Wel knap gedaan hoor.  :eusa_dance:

onnaj

Super project, dat mag gezegd zijn!

Auto ziet er ook super uit en de spoiler maakt t mooi af.

koenne

Erg fraai gedaan!

En hoe staat het met de motor? heb je daar nog iets mee gedaan Dave?

Wout309t

Wat een schitterende wagen is dit!  :eusa_clap:
2011 V70 2.0T R-Design MT

Jeroentjuh

Citaat van: Wout309t op 01-03-2012 18:09:33

Idd hele gave wagen, wil zo ruilen.....

Wout309t

Citaat van: Jeroentjuh op 07-03-2012 20:52:19
Citaat van: Wout309t op 01-03-2012 18:09:33

Idd hele gave wagen, wil zo ruilen.....