SC-801 bigfront in 850 uit 1992 zetten(andere aansluiting)help me!

Gestart door sjac, 03-08-2008 18:42:05

Vorige topic - Volgende topic

sjac

is er iemand die mij kan helpen met een sc-801 bigfront radio in een volvo 850 uit 1992
de aansluiting is anders dan de radio! wie weet de pin bezetting van de radio en van de auto aansluiting
de kleuren komen niet allemaal overeen namelijk en een verloopstekker is geen optie denk ik omdat die niet in de handel is helaas

bvd .    Jac

thuur

Gewoon bij je dealer om een verloopkabeltje vragen en anders op eBay of een autoaudiospeciaalzaak.

Gr ;)

sjac

Citaat van: thuur op 03-08-2008 18:48:33
Gewoon bij je dealer om een verloopkabeltje vragen en anders op eBay of een autoaudiospeciaalzaak.
Gr ;)

nee ben al naar een speciaalzaak geweest maar is niet te krijgen zo'n verloopkabel helaas

Jeroentjuh

sjac

Citaat van: sjac op 03-08-2008 18:42:05

is er iemand die mij kan helpen met een sc-801 bigfront radio in een volvo 850 uit 1992
de aansluiting is anders dan de radio! wie weet de pin bezetting van de radio en van de auto aansluiting
de kleuren komen niet allemaal overeen namelijk en een verloopstekker is geen optie denk ik omdat die niet in de handel is helaas

bvd .    Jac
.
het is me gelukt!  even de plus de contactplus en de ground en dan nog de blauwe en de stekker amp, en van de wisselaar dr in en alles bleek te werken! speaker zulen via het stekkertje amp naar de ingebouwde versterker gaan neem ik aan.  maar dik voor elkaar iig :D  bedankt voor de reacties! ;)