AAAAarrrghh

Gestart door SIPS Master, 15-01-2003 20:45:14

Vorige topic - Volgende topic

SIPS Master

In Amerika gaat de S60R en de 70R ongeveer 40.000 dollar kosten. En dat met de euro en dollar ongeveer gelijk. Scheelt dat meer dan 30.000 euro!!!

Wat is het toch ongelijk verdeeld in de wereld.

:(  :(
Up the Irons!

PieT111

CiteerIn Amerika gaat de S60R en de 70R ongeveer 40.000 dollar kosten. En dat met de euro en dollar ongeveer gelijk. Scheelt dat meer dan 30.000 euro!!!

Zou graag willen weten welke partij(en) ooit de BPM ingesteld hebben. Misschien kunnen we ze op 22 januari "demonstratief" >:( straffen. Als het de VVD is ga ik op "ratelband.nl" stemmen ;D ;D
Busje komt zo!

Reitse

CiteerIn Amerika gaat de S60R en de 70R ongeveer 40.000 dollar kosten. En dat met de euro en dollar ongeveer gelijk. Scheelt dat meer dan 30.000 euro!!!

Zelf importeren uit de VS dan maar?

micha

Dan kom je echt niet onder de belastingheffingen uit. ( ik weet overigens niet of het verschil alleen daar door komt)

Johann

De US R(?) is wel redelijk kaal.

Audiomax is o.a. een optie en de 18" wielen ook doe overigens op de V70R officieel niet leverbaar zijn voor de US markt.
Met een redelijk R waardige uitrusting zit ie op ongeveer 43.000 dollar.
De basis prijs in Nederland zal daar niet ver vanaf liggen maar gerucht gaat dat Audiomax standaard is en de 18" optie zonder meerprijs...

En dan de BPM en BTW nog :-[

Reitse

Tsja, het is echt de bedoeling dat we met het openbaar vervoer gaan, gezellig samen met Joris ;)
Maar hoe dan ook zowel BTW als BPM maakt het kopen van een nieuwe, echt leuke, auto steeds meer iets voor de "happy few"...

Joris_Scholte

CiteerTsja, het is echt de bedoeling dat we met het openbaar vervoer gaan, gezellig samen met Joris ;)

Je bent van harte welkom, het is bij mij (bijna) altijd gezellig in de bus  ;)

Reitse

;D ;D [smiley=cwm12.gif] [smiley=cwm30.gif] [smiley=cwm27.gif] [smiley=cwm29.gif]