Pook blijft in zijn 4 staan

Gestart door Ray64, 22-08-2008 14:50:56

Vorige topic - Volgende topic

UserID6342

Precies, en zeker zou ik de oude bak even willen hebben gezien toen ik de auto ophaalde... Verder verdient die schooier alleen al een meier aan de prijs van de bak.  Ik ga wel ff achter Boy aan of idd die bak door Hennes is opgehaald van de week.  Weet je dat in ieder geval zeker.

thuur

Alle onderdelen die 'over' blijven zijn wettelijk nog steeds je eigendom. Dat weet iedere garagehouder..

Gr ;)

Ray64

Tja, klopt allemaal jongens. Zoals ik al eerder zei, heb ik nooit een reden gehad om Henri Hennes niet te vertrouwen; ik ben daar altijd netjes geholpen in mijn s40-tijd, een vriend van me heeft een V70 ( daar ook gekocht) en die wordt ook altijd keurig geholpen. Dus ik heb niet om de oude bak gevraagd, noch getwijfeld over de diagnose. Die twijfel is pas ontstaan na de vluchtige inspectie , en daarna reliseerde ik me dat ie wel heel makkelijk was met een btw-loze betaling. Ik wil hem dus nog niet beschuldigen van wat dan ook, want ik weet het niet zeker.
@Dirk: het moet vorige week woensdag of donderdag geweest zijn dat de bak is gehaald. Ik ben benieuwd...( jij bent echt geen vriendjes met Hennes he?)
@ Ed: ben met de motor vandaag, misschien dat ik hem morgen meeneem, tis alleen klote parkeren hier!
Groeten
Ray

UserID6342

Ray, heb Boy net gesproken (weliswaar telefonisch maar toch) Hennes heeft GEEN s/x/v 70 bak opgehaald vorige week volgens zijn zeggen, en nee je hebt gelijk ik ben absoluut geen vriendjes met hem... heb teveel ellende gezien wat van hem afkomstig was.  Ik ben blij dat er, eerlijk is eerlijk, ook goede exemplaren tussenzitten.  Dus de verkoop is m.i. wel ok, echter het sleutelwerk is allemaal in elkaar geflanste zooi, etc.  Om hem het voordeel van de twijfel te gunnen (die ik 'm dus niet geef) zou het nog kunnen dat hij een bak overhad... als hij deze al überhaupt heeft gemonteerd.  Dat weet ik dus niet en kan ik ook niet beoordelen.

onnaj

Schakelt ie nu wel weer goed?

Ray64

Helaas nog geen gelegenheid gehad om er eens goed onder te liggen en te kijken, de motor is in de stad mijn favo vervoermiddel.
Hij schakelt idd wel weer goed nou, rijdt verder als een tierelier.

@Dirk342: tja, dat klinkt niet goed..dat doet het ergste vermoeden. Anderzijds heeft ie ( in de nieuwe vestiging, een hoop auto's staan met wellicht ook een eigen voorraadje slopers.
Ik hoop dat ik dit weekend er aan toe kom eens goed te kijken. Ik hou jullie op de hoogte.

UserID6342

Citaat van: Ray64 op 05-09-2008 15:36:33
@Dirk342: tja, dat klinkt niet goed..dat doet het ergste vermoeden. Anderzijds heeft ie ( in de nieuwe vestiging, een hoop auto's staan met wellicht ook een eigen voorraadje slopers.
Ik hoop dat ik dit weekend er aan toe kom eens goed te kijken. Ik hou jullie op de hoogte.
Het nieuwe pand van hem is op de Nwe Mollehutseweg in Nijmegen en is het oude pand van Mazda Kregting en later van van Heumen (Mazda en Fiat) Ik ken het pand zeer goed omdat ik bij Kregting toentertijd gewerkt heb. Idd heeft hij er daar zat staan, dat is een feit.  Zijn "slopers" worden normaliter aan Boy of aan Thieu verkocht (laatste is Rima)