Miniatuur

Gestart door Rian, 14-08-2008 10:43:06

Vorige topic - Volgende topic

Rian

Hallo,

Wie kan mij vertellen hoe ik aan een miniatuur kom?
850 station

Rogers XC 70 2000

Voor miniaturen moet je in Sittard zijn; www.armand-modelcars.nl  Deze zaak heeft werkelijk een gigantisch aanbod en een gigantische voorraad. Als er een miniatuur is van een 850, dan hij je die bezorgen. Volgens mij zelfs per post.

Ben

Anders even wachten en naar de VKB komen. Daar zijn veel stands met modellen.
VKB= www.volvobeurs.nl

Johann

Tegen belachelijke prijzen ja..

FelixB

Citaat van: Rogers XC 70 2000 op 14-08-2008 11:34:12
Voor miniaturen moet je in Sittard zijn; www.armand-modelcars.nl  Deze zaak heeft werkelijk een gigantisch aanbod en een gigantische voorraad. Als er een miniatuur is van een 850, dan hij je die bezorgen. Volgens mij zelfs per post.

Leuk: ik typ in 'Volvo 850' en krijg een Lancia Stratos    :eusa_think:
855R & C70 T5 cabrio automaat

mehn

Citaat van: Rogers XC 70 2000 op 14-08-2008 11:34:12

Dat kan hij niet, hoef je niet te proberen. V70 classic heeft ie alleen nog maar in het rood, de laatste DOP had ik 3 jaar geleden. :P

850R: Ferrita - PLX - Koni - Intrax - Android 4.4 Kit Kat
XC60 D4 AWD:

Joris_Scholte

reMARKable

Gebruik even de zoekfunctie. Er zijn genoeg topics over dit onderwerp. Voorkeur voor een schaal?kleur?

Ebay.de heeft veel meer dan nederlandse advertentie sites

Succes 8)

Rian

Bedankt voor jullie tips

hathü

Boeijke

Wilpac in Zundert.

www.wilpac.nl

Willem

ruudT5

Zijn er ook mooie 850 miniaturen?

Van andere volvo's zij tot in detail afgewerkte schaalmodellen te krijgen maar wat ik tot nu toe van de 850 heb gezien vind ik er nogal goedkoop uitzien.

Groeten,

Ruud

mehn

850R: Ferrita - PLX - Koni - Intrax - Android 4.4 Kit Kat
XC60 D4 AWD:

FLA

Volgens de "wandelgangen" brengt Auto-art in de herfst/winter een serie 854/855's uit, CY, BS, DOP en een aantal BTCC modellen... Supergedetailleerd zoals we van hen mogen verwachten, 1:18, maar niet goedkoop: ~E100,-

Edit: hé linkje is dood, ze zouden toch niet failliet zijn!  ::) ;D

innocenti