V70R/awd of 850R/T5R ???

Gestart door Maarten, 18-08-2008 22:23:17

Vorige topic - Volgende topic

Laserblue

Wat heeft die onderste een apart stuur?  ???
*-_-*Origineel is niet erg origineel*-_-*

)()()sT

Zit daar alcantara op het stuur dan?
Op die plaatsen zit bij mij hout... Het model is dus "normaal."

;)

daytonawim

Nou heb ze naast elkaar gezet, en ik zie het niet ???

robbie409

Citaat van: robbie409 op 19-08-2008 20:04:26
Citaat van: toppertje op 18-08-2008 22:35:57
een V70 T5 mischien?
Er staat een mooie donkerblauwe te koop in Hilversum. 275 PK... Rond de 200dkm
Licht leder interieur.
Kleine 11k vraagprijs.

Verkoop door particulier. Heeft er C70 matten in liggen, telnummer 06-21591523 staat op het papier achter de achterruit.
Beetje suf, lood aan de buitenkant van de velgen en foeilelijke velgsloten voor.
Geen deuken, lak ziet er goed uit. Kunststof delen kunnen wel wat lijnzaadolie gebruiken ;)

innocenti

Citaat van: Laserblue op 21-08-2008 12:40:34
Sturen kon je kopen met houtinleg of Alcantara inleg. Hout blijft netjes, alcantara laat op bijna elk stuur los. Combinatie is afhankelijk van de inleg in het interieur. Geloof dat Alu inleg gecombineerd werd met alcantara, hout met hout.

Eric

Stuurtjes zijn hetzelfde.. en dat alcantara zit er wel maar is op het stuur nogal plat gedrukt.. Stuur van mij ziet er ook zo uit.

Die zwarte ziet er goed uit maar tijdens mijn "lange" zoektocht ben ik hem niet tegen gekomen met zo'n lage km stand. Deze is nog paar maandjes ouder ook. Mocht je gaan kijken moet je eens vragen of hij hem zelf heeft ingevoerd november 2007 en hoe hij die stand kan garanderen. Ik heb bijvoorbeeld een hele stapel rekeningen en jaarlijkse keuringen met logische km standen erbij. Laat ook zeker de km stand uitlezen bij een dealer. Vind het wel heel weinig..
245GL 1980 => 850 T5 1994 => V70R 1998 => Ford Mondeo 1.6Tdci Titanium Econetic Lease

innocenti

Citaat van: E.Asbroek op 21-08-2008 17:11:13

Stuurtjes zijn hetzelfde.. en dat alcantara zit er wel maar is op het stuur nogal plat gedrukt.. Stuur van mij ziet er ook zo uit.

Die zwarte ziet er goed uit maar tijdens mijn "lange" zoektocht ben ik hem niet tegen gekomen met zo'n lage km stand. Deze is nog paar maandjes ouder ook. Mocht je gaan kijken moet je eens vragen of hij hem zelf heeft ingevoerd november 2007 en hoe hij die stand kan garanderen. Ik heb bijvoorbeeld een hele stapel rekeningen en jaarlijkse keuringen met logische km standen erbij. Laat ook zeker de km stand uitlezen bij een dealer. Vind het wel heel weinig..

Maar niet onmogelijk. Kijk naar de nieuwe S van Micha met 60.000km. Bewijslast is idd erg belangrijk en niet af te lezen aan alleen een ingevuld boekje.

Eric

Citaat van: innocenti op 21-08-2008 17:34:54
Citaat van: E.Asbroek op 21-08-2008 17:11:13

Maar niet onmogelijk. Kijk naar de nieuwe S van Micha met 60.000km. Bewijslast is idd erg belangrijk en niet af te lezen

aan alleen een ingevuld boekje.

Tuurlijk.. alles is mogelijk.. Heb in die tijd ook wel een "normale" V70 gezien met weinig km's van 1e eigenaar en oudere man maar geen V70R. En die matten die er in zitten zien er best versleten uit..
Ik ben in Dülmen bij een zwarte R wezen kijken die er goed uit zag op de foto. Bestuurders deur open en roestplekken in de dorpel. Op de brug gehad en alles zo vet als een frituur pan.. En de verkoper maar volhouden dat ie van eerste eigenaar was en dat het allemaal wel mee viel.
Maar goed, het kan best maar kijk hem goed na... Blijft een mooie auto die zwarte R  ;D
245GL 1980 => 850 T5 1994 => V70R 1998 => Ford Mondeo 1.6Tdci Titanium Econetic Lease

Maarten

kogel door de kerk,

Een aantal auto's bekeken, maar omdat ook mijn vrouw mee mag beslissen , en we hebben besloten een V70 2.4T 200pk te kopen uit 2000  met 162000 km op de teller, 1e eigenaar en altijd bij dezelfde dealer onderhouden.
Het prijsverschil gaf de doorslag,een goede T5R of V70R  voor ongeveer 9000 of een V70 2.4T voor 11500 !!! Mijn vrouw rijdt er het meest in en Fasttech zit dicht bij mij in de buurt dus die 200pk wordt dus al snel 235pk, en V70R velgen heb ik al op het oog,   en dat vindt ik het mooi genoeg, verder alles erop en eraan zoals:Ingebouwde telefoon,Ingebouwde Navigatie, Volvo radio/cd met wisselaar achterin,Leder bekleding , met elec bediende stoelen.

Alleen is mijn vraag : Hoor ik met deze V70 nu nog wel op/bij het Forum ?? ???

Groet maarten
Helemaal standaard !!, op een : Rica-Chippie, 3" FDF downpipe , Ferrita exhaust , na dan !!!

)()()sT

Nee, als het geen classic is niet meer ;)
Je hoort er niet bij (voor wat dat betekent), maar uiteraard wel welkom hoor!

Gefeliciteerd met de nieuwe  :eusa_clap:

Maarten

Helemaal standaard !!, op een : Rica-Chippie, 3" FDF downpipe , Ferrita exhaust , na dan !!!

Maarten

Voor wie het nog even wil zien, mijn nieuwe bolide.

MichielMaas

Citaat van: Maarten op 08-10-2008 14:55:47
Voor wie het nog even wil zien, mijn nieuwe bolide.

Hele mooie.  :eusa_clap: :o

GeertG

Volgens mij is dat geen classic  ;)
Wel een mooie !

Maar je hoeft echt niet weg hier  ;D
LPG voorkomt hoge reparatiekosten !
(wijlen 855 2.5i-10v, Vialle G3)
(wijlen NBP V70R LPi)