Op benzine slaat ie af,op gas loopt ie super

Gestart door ambunicht, 21-08-2008 12:26:01

Vorige topic - Volgende topic

elmarconi

Overbrug nou eerst 103 maar ff met een draadje, dan weet je zeker dat dat 't niet is!
--
Autogas Inside . . .

ambunicht

Hoi Elmarconi,

Vanochtend heb ik daar ergens iets van gelezen, wil dit graag proberen, maar weet niet meer welke ik door kan lussen, heb jij enig idee?Of iemand anders natuurlijk. :)

elmarconi

--
Autogas Inside . . .

ambunicht

Super!!!Ga morgen gelijk even kijken en als het niets helpt een nieuwe pomp halen.

Hoorde van Estate Service dat de goedkope 108 euro veel minder zijn dan de Bosch van 210 euro.Heb ook ergens gelezen dat er eentje op past van een peugeot GTI.Nou wil ik natuurlijk geen frans tift op m'n auto,zie achterlichten  :evil:, maar die was op de sloop 10 euro.

Ben benieuwd of er dus andere pompen op passen en welke de beste is.Dit in combi met een leuk prijsje, anders moet ik toch de pup die we hebben gekocht, maar weer verkopen. ;D ;D ;D

ambunicht

Zo het is gelukt.Het was niet het relais, deze heb ik doorgelust en gaf geen verbetering of verslechtering.
Op gas is ie ook prima te starten met de gasstartprocedure van contact aan,knopje om, contact uit, contact aan, knopje om, contact uit, contact aan knopje om en starten maar.Lang leve de ouwe techniek  :eusa_whistle:.

Ondertussen een 2ehands pomp gevonden voor 50 euro,ben benieuwd hoe hij het gaat houden.
Met de oude ga ik eens flink shoppen om een soort gelijke te vinden, maar dan voor n prikkie.

Als ik wat weet zal ik dit zeker melden, zodat iedereen er wat aan heeft.

Allemaal bedankt in ieder geval voor de moeite van reageren met tips.

Tot gauw.

ambunicht

Gisteren per post de benzinepomp ontvangen.Gelukkig dat ik er een heb gekocht incusief behuizing, want mijn behuizing lag compleet aan gruzelementen.

De pomp bengelde los aan n slangetje, wat op zijn beurt weer uit een binnen en buiten deel bestond.
Het huis was afgebrokkeld aan de onderkant en rubbers waren verteerd.

Met een los overzetpompje was het dus niks geworden.  :eusa_whistle:.

De dop waar de pomp mee vast zit gedraait, heb ik moeten splijten.Met geen mogelijkheid los te krijgen.Voor 4 euro een andere gehaald bij de garage.

Heb de auto 1.5 jaar en hij slaat nu direct aan.Hij was dus al stervende sinds ik hem heb en waarschinlijk al eerder.
Heb dus al tijden in de blessuretijd gereden. :o

Tot de volgende keer en iedereen nogmaals bedankt voor alle info.

groetjes Nicht

Hans Duiven

Goed dat je het lek boven hebt!
Mooi dat je het zelf hebt kunnen repareren.   ;D

Groeten,

Hans (Die morgen weer es een 24 uurs dienst mag gaan werken)

GeertG

Mooi dat het opgelost is. :eusa_clap:
Ongelooflijk hè, dat je er nog zolang mee hebt kunnen doorrijden  :o
LPG voorkomt hoge reparatiekosten !
(wijlen 855 2.5i-10v, Vialle G3)
(wijlen NBP V70R LPi)