[MINI-MEETING] 02/11/2003: Twente

Gestart door Blackstone, 04-09-2003 00:22:46

Vorige topic - Volgende topic

rogier

Ik was van plan om te gaan, maar ik heb geen tijd helaas. Ben er niet bij dus.

PJ-T5R

Citaat van: Zippo op 29-10-2003 00:51:36
Citaat van: Reitse op 27-10-2003 21:57:19
Is er dan geen plaatsje bij een mederoffelaar (uit eigen woonplaats? ;)) voor je vrij?

Vast wel!!!! ;)

Zippo
Ik pink een traantje weg :'( :'( :'( .............maar heb 's middags nog andere verplichtingen, sporten dus. Ik wil/kan niet afhankelijk zijn van iemand anders.
Misschien dat ik mij 's ochtends nog even laat zien.
1 ding is zeker, mijn auto is nog niet klaar.

PJ

Reitse

Is toch ook wat met die sporters tegenwoordig...

Ik vrees ook voor het feit dat ik niet aanwezig kan zijn (balen is mooi understatement). M'n rug wil nog steeds niet meewerken (Sacro Iliacaal-gewricht voor wie het wat zegt)...

Blackstone

Reitse

Tnx Blackstone. Maken jullie wel foto's?  ;D

Blackstone

Fokke 01.01.005

We zijn van plan in ieder geval naar de Rallysprint te komen. Ik begrijp dat de locatie het parkeerterrein van de Makro is? Hoelaat begint het? Ook pas om half 2? Op de Website van de Euregiorally is nog geen starttijd bekend gemaakt.

groeten,
Fokke en René
AK400-AZ250-R5-343DL-345GL-244DL-244GL-244GLE-854GLT-854GLT+854R+C70c

Rudi

Citaat van: Blackstone op 27-10-2003 00:04:34
;D :o

Over een week is het zover. Een mini meeting in Twente.  Op zondag 2 november tussen 9.45 en 10.15  uur verzamelen bij het van de Valk restaurant Hengelo aan de A1. (jaja is vroeg voor roffelaars elders uit het land, maar je krijgt er ook wat voor) ;D,

Ik bekijk het maar positief,maandag moet ik al om 01.30 opstaan ;D
Dr.Go-Fast...

Blackstone

Citaat van: Fokke 01.01.005 op 01-11-2003 09:49:01
We zijn van plan in ieder geval naar de Rallysprint te komen. Ik begrijp dat de locatie het parkeerterrein van de Makro is? Hoelaat begint het? Ook pas om half 2? Op de Website van de Euregiorally is nog geen starttijd bekend gemaakt.

groeten,
Fokke en René

de rally begint om 12.00 uur in Hengelo. daarna gaan ze voor een proef naar oldenzaal, om 14 uur weer in hengelo en hetzelfde verhaal om 16 uur.

Wil

Uiteraard willen ze veel informatie pakketten verkopen vandaar niets  op hun site.

Sleutelplaats:  Thales (voorheen Signaal) parkeerterrein en inclusief patat-tent.
Vandaag (dus zaterdag) zijn ze te vinden om 18.00 en 20.00 net ten oosten van het Rutbeek/Crematorium, zeg maar Usselerveenweg en omg. te Enschede  Je ziet vanzelf veel die GTi'tjes rond rijden, volg ze (moet lukken) en je komt vanzelf langs het parcour.

Morgen vanaf 12.00 Diamantstraat te Hengelo.

Gr Wil

Rudi

Oke het was weer een gezellige meeting en een zeer geslaagde dag,dank daarvoor.Er ging vanmiddag iets mis bij het bezoek aan de rally volgens mij want toen ik een patatje ging halen en terugkwam waren jullie nergens meer te vinden :( heb het hele stuk verder gelopen en weer terug tot het eind nou ja niks aan te doen :(

Maar ik was sowieso van plan om richting huis te gaan want ik moet er om 01.30 al weer uit en ik was al niet helemaal fit meer.Volgende keer beter 8) ;)
Dr.Go-Fast...

Zippo

Het was SUPER gezellig!!
Lekker gereden op de autobahn........ ;D
We waren alleen een stel kwijt. ???

De rally in Hengelo was ook mooi, wat gingen ze hard. ;)

Hier nog een paar foto's!!!! :D

Als 't aan mij ligt, volgend jaar weer!

Zippo

Reitse

Blackstone

Leuke dag gehad. Goed weer en een prettig gezelschap. Jammer dat we meteen in het begin al mensen kwijtraakten. Nog wel gewacht in Rheine en Bentheim, maar helaas.
Was weer heftig op de autosnelweg. Flink tempo. Standaard T5R met drie man 240 km/h amper...
De rally was ook weer indrukwekkend. Thom de Jong had de gang er goed in. De 240 en 740 turbo's waren weer bijzonder. Diablo, jammer dat je ineens onvindbaar was. Jij dacht: eerst kasteelsoep en later rallypatat?
Wij waren in de pits bij Thom. Volgende keer beter.
In ieder geval voor herhaling vatbaar. Mooie foto's Maarten. ;)

Rudi

oke maakt verder ook niet uit,vond het een mooie dag ;)

Volgende keer maar wat 06-en uitwisselen ;D
Dr.Go-Fast...