[Nordic-Turbo After Summer meeting!] 12-10-2008

Gestart door Emiel, 26-08-2008 11:48:37

Vorige topic - Volgende topic

pwassink

Fouten moet je niet gaan herhalen, dat hindert evolutie 🙂

mdethmer

Net terug via de A31 en ongetuned even kort de 247 aangetikt (mijn lieverd de handen voor de ogen. Dit zal ik zeker nog een paar weken moeten aanhoren....).

Begint het waarschuwingslampje voor het remsysteem weer te branden. Heb er net koud een maand een ruil abs pomp op zitten (oorzaak eerste keer). Daarnaast doet mijn afstandbediening het ineens niet meer...

@#!#$$%##@#!@##@!  >:( >:( >:( :-[ :-[ :-[ :-[ :-[ :-[ :-[ :eusa_doh: :eusa_doh: :eusa_doh: :eusa_doh: :eusa_doh: :eusa_doh: :eusa_doh: :eusa_doh: :eusa_doh:

Maarrrr eehhhh, voor de rest was het beregezellig. Ik kom er wel achter dat ik nog wel wat werk en centen in die van mij moet stoppen.....

Mannen bedankt voor de leuke middag!

mdethmer

tja Tim,

tijd: OK

geld:  :eusa_think:

Maar goed, we hebben het er nog wel over als je die mooie velgen van je aan mij van de hand doet..... ;D

En daarnaast zoals ik al schreef, 247!!!! ongetuned (na ja, niet gechipped that is). En ik had nog een beetje ruimte over. Dit had ik tot nu toe nog niet kunnen testen. Wat een bak... Deze zijn toch begrenst op 250, nietwaar?

w'll keep in touch...

MD

Richard850

Geslaagde middag, vele mooie Volvo's die er tussen stonden, en gezellige praatjes gemaakt.... Erg benieuwd naar de foto's...

Kortom, voor herhaling vatbaar!!

Emiel

Nou...is ie weer!

Was leuke meet (zoals iedere NT meeting!), mooie opkomst ook, telde op een gegeven moment 28 auto's.

Eten bij die kerel met z'n Bult was ook gezellig, vond de bediening en het eten alleen niet zo bijzonder.

Terugreis was ook 1 voor in de geschiedenisboeken...  :eusa_eh::evil:

Johann

Emiel

Wibren

Zo ook weer thuis  :eusa_angel: Ben terug over de A31 gegaan  :evil: maar kon niet echt doortrappen vanwege de mist  :( maar goed, toen het eenmaal helder was.. :evil:

Iedereen weer bedankt voor de gezellige dag, heb me weer uitstekend vermaakt  :eusa_dance:
1997 V70R ex-AWD: Trackday driver

fearless

FGG

Citaat van: De Zoomert op 12-10-2008 21:58:27
Fietste ik vanmiddag over het Hulsbeek zie ik zomaar allemaal (veelal getunede) Volvo's staan  :eusa_think:.
Omdat ik mijn camera bij me had ben ik er even naartoe gereden, en ben ik plaatjes gaan schieten.
Tussendoor nog met een paar mensen een praatje gemaakt, vriendelijke mensen die Volvo rijders  ;)
Voor de mensen die zich afvragen wie ik ben; die tuigkop met vlechten, en een veel te grote lens voor z'n camera.

Link naar de foto's: http://ron.djsheye.nl/fotografie/850_meeting/index.html

http://ron.djsheye.nl/fotografie/850_meeting/content/bin/images/large/hdr_66.jpg
Voor hi-res, gebruik, kopieren, enz... van de foto's graag eerst overleggen via mail: ronassink@gmail.com

Keiharde kritiek of complimenten zijn uiteraard welkom!

Hey Tuigkop! ;D

We zagen je komen en het was gewoon leuk om te zien dat zo'n evenement een fotografie-liefhebber trekt, gewoon om wat foto's te schieten.
Mooie foto's, oog voor detail, aparte invalshoek. Gaaf gedaan!

Nu die fiets nog inruilen voor een 850.  :evil:

Citaat van: LarsDan ga je toch iets langzamer...
Moet ook wel met 100pk minder :eusa_think:

Richard850

Eric

Jammer dat ik dit jaar niet kon... Zag er weer gezellig uit..

Maar die zwarte lappen plastic voor op die auto's... daar ga je toch niet mee rond rijden ???
Ik had het wel eens eerder gezien maar het begint hopelijk toch geen hype te worden he?
245GL 1980 => 850 T5 1994 => V70R 1998 => Ford Mondeo 1.6Tdci Titanium Econetic Lease

De Zoomert

Iedereen bedankt voor de complimenten!  :eusa_dance:

CiteerNu die fiets nog inruilen voor een 850.
Iemand hier interesse voor de fiets zonder remmen?  :angel:

Foto's van Fearless zien er ook goed uit! Lekkere composities, met mooi diep contrast  :eusa_clap:

Nu is het bedtijd...

mdethmer

Toch wel toepasselijk die hazewindhonden bij al die snelle race monsters. Maar ja, ze zijn dan ook van mij en Belinda...

:police:

Chris S.D.

Citaat van: De Zoomert op 13-10-2008 00:18:17
Iedereen bedankt voor de complimenten!  :eusa_dance:

CiteerNu die fiets nog inruilen voor een 850.
Iemand hier interesse voor de fiets zonder remmen:angel:
En ik lees dit op je website:
"Juni 2007 t/m heden - fietsenwinkel Ten Tusscher Enschede, Werkplaats medewerker."  ::)

Mooi foto's De Zoomert, dat doe ik je niet na  ;).