54km te hard op 70km weg in Duitsland....

Gestart door mitchelli, 26-08-2008 16:30:45

Vorige topic - Volgende topic

Simplicity

Ik ben ook niet trots op het feit dat ik te hard rijdt maar vindt het wel leuk... :angel:

Je moet alleen weten waar je het moet doen en op de foto van google te zien is het geen verkeerd/gevaarlijk plekje om iets harder te rijden als toegestaan...

En als je op het feit gaat gooien dat je ontoerekeningsfatbaar bent/was dan pakken ze gewoon je rijbewijs af voor de rest van je leven... dus daar heb je jezelf ook mee...

mitchelli

Ben er zekr niet trots op..een flits zit in een klein hoekje.Zal de brief gewoon opsturen zo goed mogelijk ingevuld,met een extra brief erbij,dat ik er niets van snap wat op de brief staat.En het graag in het nederlands vertaald wil ontvangen met de flits foto...
Een gelukkig huwelijk noemt men in de psygilogie het Stockholm syndroom....

JCviggen

Goed plan, voor 150 of 200€ mag je wel een aandenken krijgen  ;D
Stage eleventy by backyard tuning

Citaat van: Duitsers"Da komt der verruckter mit der Volvo wieder"

Turbobiker

Citaat van: mitchelli op 27-08-2008 12:56:46
Ben er zekr niet trots op..een flits zit in een klein hoekje.Zal de brief gewoon opsturen zo goed mogelijk ingevuld,met een extra brief erbij,dat ik er niets van snap wat op de brief staat.En het graag in het nederlands vertaald wil ontvangen met de flits foto...

Dat dubbelop zou ik niet doen, kunnen ze je toch op pakken. Zoals gezegd stelt dit formulier niet zoveel voor, alleen even ontkennen dat je het geweest bent.

Foto volgt dan automatisch... (tenminste, in Duitsland)
De Tussenpaus

Rudi

Zijn die sites van Flitsservice en Stinger nou zo moeilijk te vinden...?

Dr.Go-Fast...

T5RRRR

Tis allemaal rot hoor.......*** voor je maat.
Ik denk dat ik maar eens een nieuwe open over mijn NL boete....kijken wie er hier al een beetje ervaring mee heeft?

Ik hoor je!
Press the pedal on the right and money leaves your wallet.... Magic!!

T5RRRR

Citaat van: Rudi op 27-08-2008 21:38:31
Zijn die sites van Flitsservice en Stinger nou zo moeilijk te vinden...?

Nee , maar je kan het toch effe binnen the community vragen en behandelen.....
Das toch fijner met bekenden + het feit dat daar alles al een keer behandeld is en je dus knap moet gaan zoeken tussen alles dat al behandeld is , iedere zaak is toch misschien net weer even anders dus is een persoonlijke aanpak en behandeling veel relaxter...........
Press the pedal on the right and money leaves your wallet.... Magic!!

Freakybaby

Citaat van: thuur op 27-08-2008 11:38:10
Citaat van: Freakybaby op 27-08-2008 10:42:04
..soms de consequenties ontlopen is ook een prettig idee.

Nee, dat is nou juist onvolwassen wat eerder al gezegd werd.

Gr :eusa_snooty:

Nou, ik was gisteren best wel blij met alleen een waarschuwing wegens te hard rijden. Ik weet dondersgoed wat ik fout doe en wat me dat kan kosten. Zeuren als het wat kost is weer wat anders. Over de verkeersregels in NL wil ik al helemaal niet beginnen.

@Mitchelli: gewoon de boel terugsturen, dan weet je wat dit foutje gekost heeft.

Als ik jou rechts voorbij ga, zit jij te lang links!

Zoiets moois, en temperament, en af en toe zo enorm koppig, en kost me een fortuin? Ja, dat moet vrouwelijk zijn

elmarconi

Citaat van: FGG op 27-08-2008 08:19:36
1x geflitst bij Kassel: 96 ipv 80, 17 euro, meteen betaald

A44, Talbrücke Heubach. Been there. Done that. Same t-shirt... :-\
--
Autogas Inside . . .

FGG

Citaat van: elmarconi op 27-08-2008 21:59:14
Citaat van: FGG op 27-08-2008 08:19:36
1x geflitst bij Kassel: 96 ipv 80, 17 euro, meteen betaald

A44, Talbrücke Heubach. Been there. Done that. Same t-shirt... :-\

Yep. ;D

Citaat van: LarsDan ga je toch iets langzamer...
Moet ook wel met 100pk minder :eusa_think:

Laserblue

een jaar of 5 terug ergens in Germanië reed ik 'snachts naar de wintersport.
lekker continu 200... plots bord 120, laat m'n gas los, bord 100 en flits  :eusa_doh:
reed nog iets van 190.  Kreeg een brief of m'n gegevens klopte, dan hoefde ik niet te reageren.

Nooit meer wat van gehoord  ???
*-_-*Origineel is niet erg origineel*-_-*

walsjes

Ik wil niet vervelend doen, maar volgens mij staat er rechts onderaan de brief dat het feit wordt doorgegeven aan de RDW. De vertaling van ermittelt is vastgesteld. Dus hoe dat precies gaat weet ik niet, ik neem aan dat de hoogte van de boete niet wordt vastgesteld door de RDW, maar door de Duitsers, maar de RDW zal het wel weer doorgeven naar het ons helaas al te bekende C.J.I.B. En die zorgt dan wel weer voor de incasso. Dus eigenlijk zitten er helaas maar drie dingen op, slikken, betalen en doorgaan. En wanneer je ontzegging krijgt, vooral niet rijden!

Hans (vandaag 2 keer door het netje van de flitser geglipt! Met dank aan de medeweggebruikers!)

Taranis

Ik wil ook niet vervelend doen, maar volgens mij bedoelen ze dat ze je adresgegevens met dank aan het RDW te pakken gekregen hebben?

-D©©©L-

Citaat van: walsjes op 27-08-2008 22:27:22
Ik wil niet vervelend doen, maar volgens mij staat er rechts onderaan de brief dat het feit wordt doorgegeven aan de RDW. De vertaling van ermittelt is vastgesteld. Dus hoe dat precies gaat weet ik niet, ik neem aan dat de hoogte van de boete niet wordt vastgesteld door de RDW, maar door de Duitsers, maar de RDW zal het wel weer doorgeven naar het ons helaas al te bekende C.J.I.B. En die zorgt dan wel weer voor de incasso. Dus eigenlijk zitten er helaas maar drie dingen op, slikken, betalen en doorgaan. En wanneer je ontzegging krijgt, vooral niet rijden!

Hans (vandaag 2 keer door het netje van de flitser geglipt! Met dank aan de medeweggebruikers!)

Het CJIB weet niet wie de bestuurder is... en dat moet de Duitse justitie wel weten voor ze kunnen vervolgen.
Anders dan in nederland, gaat de boete niet automatisch naar de kenteken houder.

Freakybaby

Het RDW kan adres gegevens van de kentekenhouder geven.

Als het RDW ermittelt is, bedoelen ze dan niet mogelijk gemaakt door de RDW? zeg maar dat ze met hulp van die brief aan jou hebben kunnen sturen.
Als ik jou rechts voorbij ga, zit jij te lang links!

Zoiets moois, en temperament, en af en toe zo enorm koppig, en kost me een fortuin? Ja, dat moet vrouwelijk zijn