HOE verwijder je de speakerroosters/beschermers (V70 classic)

Gestart door ioost, 25-08-2008 13:21:24

Vorige topic - Volgende topic

ioost

Mensen,

Ik heb, heus waar, gezocht maar vond niets. Nu heb ik ook nimmer op scouting gezeten, dus weinig ervaring op zoekgebied :eusa_liar:

Vraagje dus: weet iemand hoe een autokneus als ik die units kan verwijderen? Wil namelijk alles even vastdraaien (2 speakers resoneren) en eventueel 1 a 2 speakers vervangen.

Auto: V70 Classic tdi met 8 speakers van Volvo.

Bij voorbaat excuses dat het gewoon ergens op de site staat..

Black Magic

Nou ik denk dat het dan vrij lastig is,

de roosters in het dasboard en de kofferbak (aan de achterkant van de achterlichten) zijn wel goed te doen door de roosters eruit te wippen maar voor de speakers in voor en achterdeur moeten de portierpanelen verwijderd worden.

ioost

Hee bedankt.

Uiteraard: zijn het met name de deuren waar ik aan de slag wil.

Zijn die panelen lastig te verwijderen?

Overlaten aan de garage?

Black Magic

Ze zijn opzich niet lastig te verwijderen maar het randje om de deurhandel wil nog wel eens in 2 stukken breken als het niet voorzichtig losgewrikt word .
Volgens mij zit er voor de rest een torkx 25 onder een afdekkapje bij de schakelaar om het raam te openen en clips rond de rand van het paneel die eerst voorzichtig aan de onderzijde losgewrikt dient te worden en dan als ie volledig los is en alle stekkers verwijderd zijn kan het paneel naar boven uit te raamgeleider (rubber strip) geschoven worden.