ABS controller laten repareren

Gestart door B.Aders, 28-08-2008 22:05:05

Vorige topic - Volgende topic

thuur

Citaat van: B.Aders op 02-09-2008 20:25:34
Citaat van: Menno B op 31-08-2008 08:43:40
Zal vandaag de codes uitlezen.
Hopelijk komt er meer duidelijkheid want mijn meissie durft niet meer in de 850 te rijden.
Trouwens er komt soms ook een brommend geluid onder de motorkap vandaag precies voor je neus als je er in zit. Zal dit ook met het trillen in de rempendaal de maken hebben? Het is tegelijk begonnen.
De codes komen eraan, ben benieuwd.
Ik heb idd ook dat brommende geluid gehad, daarna gingen bij mij wel meteen mijn ABS\TRAX lampjes branden.

Brandende lampjes tijdens het rijden (=waaronder remmen!) duiden op een geconstateerd defect in het ABS/TRACS systeem. Er is dan bijna altijd een foutcode opgeslagen, en zolang het lampje brandt is het ABS/TRACS systeem uitgeschakeld.

Blijkbaar heeft het systeem na het remmen zelf in de gaten dat er iets mis is dus.

Gr ;)

ik-rol

Beste allemaal,

Heb nu precies hetzelfde wat Menno beschrijft in zijn reacties (Menno, wat was de oplossing voor jouw Volvo?). Tot nu toe drie keer trillen in het rempendaal, en nergens anders voelbaar, de laatste keer wat heviger. Ik kan zelf geen foutcodes uitlezen...dus op naar de dealer?

Weet iemand een bedrijf in de buurt in Den Haag waar ik de ABS-controller, mocht dat het euvel zijn, goed en goedkoop kan laten maken? Is dat Martijn?

Ik-rol

keesf

ik heb dus dat t lampje ging branden en later uitging. nu bij starten brand die helemaal niet meer. is dit nu de abs controller?

ik heb m proberen laten uitlezen. maar de garage kreeg geen contact met de auto. ( 850 T5 oktober 1995)

ik-rol

Ik ben voor zeker gegaan: Martijn heeft de ABS controller vervangen. Ging erg snel. Nu maar hopen dat dit het was.