even AANDACHT graag

Gestart door Ludo, 06-09-2003 11:21:37

Vorige topic - Volgende topic

Rutger

Het is helemaal geweldig dat er nu diverse leden door het hele land opletten of zijn mijn auto zien rijden/aantreffen!!!!

Voor de vinder wacht er uiteraard een leuke beloning!!!!!!!

Tot nog toe is er geen spoor te bekennen, maar wie weet rijden ze zich in de kreukels met al die regen. Een T-5R is namelijk niet zo gemakkelijk te besturen met nat wegdek.
De verzekering vergoedt alle eventuele schade, zowel optisch als motorisch, die is veroorzaakt door de daders. Ik hoop dat ze hun hoofd heel hard stoten als ze met een vaartje tegen een boom rijden!!!!  ;)

Groeten Rutger.

george

Was een prachtige auto natuurlijk, zag je wel eens rijden hier in het dorp. Maar ik denk dat die auto of al naar het buitenland is weg gewerkt of straks ergens uitgebrand wordt terug gevonden bij gebruik na een overval.
Ik begrijp dat het allemaal verzekeringwerk is, maar zoiets weer terug krijgen moet toch altijd geld bij en dat moet je maar weer afwachten of die auto aan dezelfde eisen voldoet als die andere. :'( :'(
Fiat panda'84 - opel kadet '86 - 745 D6 '87 - 745 B230K '89 - 945 B230FT '92 - 855 T-5 '94 - V70 R-AWD MY 2000 - 945 Polar B200FT '97 - V70 2.4T AWD - Audi A6 Allroad 2.7T

BartRas

Maatje had het zelfde, z'n 855 t5-r weg. op aanraden van een junk ff in de havens west in amsterdam gaan kijken, daar gaan die autoboten vandaan naar ???? Staat ie daar gewoon!!! Misschien een idee. Suc-6 :-\
there is no substitute for PK's

denkweb

Citaat van: BartRas op 10-09-2003 16:53:47
Maatje had het zelfde, z'n 855 t5-r weg. op aanraden van een junk ff in de havens west in amsterdam gaan kijken, daar gaan die autoboten vandaan naar ???? Staat ie daar gewoon!!! Misschien een idee. Suc-6 :-\

Met 100 euro de methadonpost binnenlopen en geld uitdelen aan iedere junk de je iets kan vertellen... met een lege zak terugkomen en 50 verhalen gehoord die allemaal bedacht blijken te zijn...

Je mag ze houden, die junks!

Ben

Misschien rijdt ie al als politieauto in Moskou :(

george

Citaat van: S60-D5-NL op 11-09-2003 07:34:29
Misschien rijdt ie al als politieauto in Moskou :(

Ik moest er ook gelijk aan denken dat ik dat nieuws hoord vanmorgen. Het leeft dus wel bij de forumleden.
Fiat panda'84 - opel kadet '86 - 745 D6 '87 - 745 B230K '89 - 945 B230FT '92 - 855 T-5 '94 - V70 R-AWD MY 2000 - 945 Polar B200FT '97 - V70 2.4T AWD - Audi A6 Allroad 2.7T

Paul_H

DEN HAAG, donderdag
      In Nederland gestolen auto´s blijken in gebruik te zijn bij de politie in Moskou. De wagens, die in beslag zijn genomen bij criminele organisaties of tijdens straatcontroles, rijden nu rond als politieauto in de Russische hoofdstad.
       Onder meer Hertz Autoverhuur heeft tot zijn verbijstering na het nodige speurwerk eigen huurauto´s getraceerd die in ons land zijn gestolen, maar waarin nu wordt gesurveilleerd door de Moskouse politie. Het gaat onder meer om twee Opel Vectra´s, een Volvo 440 en een Volvo 850.
zie www.telegraaf.nl

Frisian Viking

Ik ben vrachtwagen chauffeur en vanavond net even thuis en nu lees ik dit. Ik Zal het voor je in de gaten houden je weet maar nooit.

Groeten Bauke

george

Ik denk dat er ook al teveel tijd tussen zit. De kans dat je die auto nog terug vindt wordt natuurlijk steeds kleiner om dan nog maar te zwijgen over de staat waarin (als) de auto terug gevonden wordt.
Ik heb een keer zoiets gehad met mijn caravan, op het moment dat de zaak weer recht kwam dacht ik : "had dat ding maar in de fik gestoken". Je kijkt toch met hele andere ogen naar jouw bezit waar een ander aan geweest is. :-\
Ik hoop dat de eerste klap een beetje over is en dat je weer op zoek bent naar een vervanger, kan ook leuk zijn.

Dreamer2

't is toch ^$%# niet te geloven dat wij als normale beschaafde mensen gewoon ons er bij neer moeten leggen dat je bezit wordt gestolen?

Boekjes vol middeleeuwse geschiedenis met roofpartijen en gevaarlijke bossen en ondertussen zijn we weer net zover.:
  • Rij niet 's avonds door de bijlmer of een andere buurt
  • Zet je auto niet in die buurt
  • koop een alarm voor je auto én je huis
  • zet geen waardevolle zaken naast je neer in de auto
Anno 2003 is het hebben van bezit meer een kopzorg dan iets waar je trots op kunt zijn. Alles wat je hebt kan je worden gestolen en in het ergste geval met geweld.

Ik had twee dagen een gloednieuwe V70 bij me en ben blij dat ik mijn oude 850 weer heb. Deze kan ik tenminste nog redelijk vertrouwd in de straat laten staan 's nachts.
U wordt bedankt, u kunt wel gaan....

Reitse

Er is één verschil met de middeleeuwen Dreamer: in die tijd was het niet ongewoon dat er handen afgehakt werden van dieven (of meer essentiële onderdelen). Tegenwoordig dient "het gilde" het in de broek te doen van een preekje (worst case scenario)...... :-X

De gele bananen die ik tot nu toe in het noorden heb zien rijden voldeden niet aan de kenteken-eisen. De ogen blijven open!

-D©©©L-

Is deze wagen eigenlijk ooit nog weergevonden ?

Ludo

Citaat van: -D©©©L- op 15-03-2010 15:44:35
Is deze wagen eigenlijk ooit nog weergevonden ?

Zijn er ergens onderdelen van opgedoken dan?.

;D

elianmars

Wie is zwarte Ludo?  :eusa_think:

mehn

Citaat van: elianmars op 15-03-2010 19:50:27
Wie is zwarte Ludo?  :eusa_think:

Dat is zijn waalse tweelingbroer ;D

850R: Ferrita - PLX - Koni - Intrax - Android 4.4 Kit Kat
XC60 D4 AWD: