Trekhaak standaard kabelset icm check control

Gestart door Haenzel, 28-08-2008 21:43:15

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Haenzel

Ik heb voor mijn nog te monteren trekhaak (voor V70 T5 1998) een standaard kabelset meegeleverd gekregen. Wie is de uitdaging al eens aangegaan om de check control werkend te krijgen met een standaard (niet Volvo specifieke) kabelset?  :eusa_doh: Of is dit vergeefse moeite en moet ik een originele kabel aanschaffen? :-\

Eric

Leg eens uit... wat is een check control ???
245GL 1980 => 850 T5 1994 => V70R 1998 => Ford Mondeo 1.6Tdci Titanium Econetic Lease

Haenzel

Check control, ook wel oa lampcontrole genoemd.....

thuur

Ik zou niet weten wat er anders moet zijn aan de kabels van een universele leverancier of van Volvo.

Het gaat erom hoe je het aansluit ;D


Gr 8)

-D©©©L-

Citaat van: Haenzel op 28-08-2008 21:56:22
Check control, ook wel oa lampcontrole genoemd.....

van welke lampen bedoel je precies ?

Haenzel

Ik kreeg van de leverancier van de trekhaak te horen dat zij altijd een module icm een relais gebruiken om te voorkomen dat de check control verkeerde info aangeeft. Zij beweren dat indien de kabel conventioneel aangesloten wordt er een lampje in je dashboard gaat branden wat betekent dat er een lamp (remlicht, achterlicht etc) defect is....

Vandaar mijn vraag wie er ervaring heeft met een standaard kabel...Volgens mij zou het moeten kunnen omdat het circuit gewoon intact blijft. Er gaan meer lampen branden, dat is al. Mistlamp wordt via schakelaar in stekkerdoos geschakeld.