Casetteradio CR-502 probleem

Gestart door razz, 16-03-2008 19:34:32

Vorige topic - Volgende topic

razz

Deze zat standaard in mijn nieuwe 850 (week oud) en werkte uitstekend toen ik de auto aan t testen was, de dag dat ik mee wegreed gaf het ineens constant 'OFF' op de display aan, dat is sinsdien niet meer verandert  >:(  voor de verkoper was t ook een raadsel en heeft van alles geprobeerd maar kon t niet reanimeren... hierdoor werkt de antenne ook niet meer, tenminste heb er geen andere knop voor kunnen vinden  :eusa_think:
Dit is wat r gebeurd: bij contakt maken, knippert t 'anti-theft' ledje, bij starten idem en verschijnt melding 'OFF' op de display, en reageert vervolgens op geen enkel knopje, casette in duwen lukt ook niet.

Zoieso wil ik een cd-speler in plaatsen dus ben er niet zo rouwig om (hoewel ik de radio wel mis!) maar wil toch eerst weten of dit geen teken dat er iets met de bedrading of id mis is ?.... iemand ?

thuur

Is de accu los geweest? Dan gewoon even de code invoeren, zoals in het boekje staat.

Gr :)

razz

Citaat van: thuur op 16-03-2008 19:51:03
Is de accu los geweest? Dan gewoon even de code invoeren, zoals in het boekje staat.

Gr :)
vast wel, dat weet ik niet. Als ik t inschakel dan staat er geen 'code' maar 'off', ook na losmonteren en voeding resetten.

reneetje

Duw eens de aan-uit knop en de knop 6 tegelijk in.
_________
(_l_|_,\____\,_
{----__---_(olllllllo)
()_)"""""()_)--"--)_)

razz

Citaat van: reneetje op 16-03-2008 23:41:29
Duw eens de aan-uit knop en de knop 6 tegelijk in.
hmm bij mij gaat t dan aan of uit, weinig verandering te zien.  met '6' bedoel je de cijfertoets neem ik aan ?

volvo85092

Beste, is dit opgelost geraakt?

Ik zit nl met zelfde probleem. Accu is los geweest, code ingetikt en door mijn verstrooidheid nog is. Toen kwam er op schermpje repeat, heb ik dus nog is de code ingetikt. Sindsdien blijft er enkel off te staan.....

S. Brouwer

Ook bij mij staat er ondertussen OFF in m'n sc 805, na het 3x de verkeerde code ingetikt te hebben. was ervan overtuigd dat ik de code uit m'n hoofd wist  :eusa_wall:

De radio heeft ondertussen bij elkaar opgeteld wel langer dan 2 uur aangestaan maar nog kan ik niet opnieuw de code invoeren.

De powerknop en 6 geeft bij mij geen reactie,

zijn er nog meer manieren om de radio weer aan de praat te krijgen??

Misha

Je moet hem dan volgens mij echt 2 uur onafgebroken op het contact laten staan.
dus niet bij elkaar opgeteld.

werkte bij de SC-802 en SC-805 wel.
Citaat van: ClaudiaMisha snapt het. :azn:
Citaat van: Marc O. op 16-08-2013 20:42:45Ja, zie je wel, Misha snapt het

S. Brouwer

Citaat van: Misha op 01-09-2008 21:32:17
Je moet hem dan volgens mij echt 2 uur onafgebroken op het contact laten staan.
dus niet bij elkaar opgeteld.

werkte bij de SC-802 en SC-805 wel.

top, vanmiddag contact een tijd aan laten staan en bij terugkomst kon ik de code weer invoeren.  :eusa_dance: