APK en andere ellende

Gestart door Sándor01, 02-09-2008 17:31:43

Vorige topic - Volgende topic

Sándor01

Hehehe, wat ligt in de regio utrecht... al ben ik dichterbij Culemborg!
The car I've always wanted and now I have it. I rule!

joebar

Citaat van: Sándor01 op 03-09-2008 21:24:11
Sorry, het is een 2.5 20 klepper (GLT automaat) uit 1992 met 265000 op de teller regio Utrecht.
nou dan kun je die 2 liter er zo inleggen, of alleen de kop gebruiken... alle aansluitingen e.d zijn precies gelijk, alle maten hetzelfde

Schnappi

misschien een rare vraag maar nooit eerder koelvloeistof verlies opgemerkt of iets dergelijks en dat je lambdasonde rare waardes geeft is niet gek als koelvloeistof mee verbrandt wordt  :eusa_think:

Groeten

maar verder veel sterke met reparatie/vervanging

Basbb

Citaat van: Sándor01 op 03-09-2008 21:24:11
Sorry, het is een 2.5 20 klepper (GLT automaat) uit 1992 met 265000 op de teller regio Utrecht.
Oef dat is balen dat het blok met zo' n lage kilometerstand er al mee ophoud. Normaal halen ze ongeveer het dubbele.  Verder nooit iets vreemds opgemerkt in het verleden? Volledige history bekent? Ik ben benieuwd of je echt pech heb of misschien 1 van de vorige eigenaren de auto een beetje mishandeld heeft.
s70 2.5 20v aut

Sándor01

Nope, maar ineens begon ie koelvloeistof te zuipen, dus ik dacht in eerste instantie aan een lekke koppakking... maar goed het is dus iets heftiger. Ach soms terf je een slechte en voila, die staat bij mij voor de deur!Je merkt er tijdens het rijden anders helemaal niks van. Lambda sonde is laatst het lampje van gaan branden, na een reset kwam die weer op. Dius ja, dan is het te laat.
The car I've always wanted and now I have it. I rule!