Het ICT hoekje

Gestart door MJH, 03-09-2008 20:35:20

Vorige topic - Volgende topic

grijzev70tdi

Probleem met windows 7. Wil niet meer opstarten. Komt niet verder dan het opstartscherm (het tekentje van windows zeg maar) Dan start hij weer op nieuw op en vraagt hij of je in een veilige modus wil opstarten of normaal. Bij beide het zelfde resultaat. Strat weer op nieuw op en zo gaan we steeds door. Wie ow wie kan mij helpen?
Gaat over een Dell studio.
Grolsch, het klinkt al lekkerder

rogerV701998

Ik had onlangs hetzelfde met 7 op mijn Dell Inspiron. Via het boot menu een aantal diagnostische testen uitgevoerd. Daarna 7 weer opgestart. Bleef erg lang in het "startscherm" van Windows hangen en gaf toen de melding dat er een storing was. Vervolgens ging Windows de storingen verhelpen (waarschijnlijk een defect op de harde schijf). Al met al duurde dit wel even maar sindsdien geen problemen meer.

grijzev70tdi

Probeer ik ook, krijg de melding dat opstart herstel niet kan worden gestart ???
Grolsch, het klinkt al lekkerder

FGG

Citaat van: Misha op 04-05-2011 18:54:55
Ach ja, bij Apple kunnen ze nog niet eens een telefoon maken die normaal bereik heeft en waarvan de wekker het normaal blijft doen. Is eigenlijk wel een boeiend conclusie: de iPhone4 is een prima toestel en eigenlijk in alles beter dan de concurrentie... behalve het bellen.

Ik heb geen problemen met bereik en de wekker werkt weer naar behoren.
Ennuh... alsof Windows Mobile zo'n lekker OS is voor je telefoon. :eusa_silenced:

Dat er nog steeds bugfixes gratis binnenkomen lijkt me een goed gegeven toch ?

Je kan je ook afvragen waarom ze 10 jaar naar dato de bugs er nog niet uit hebben.

En de 'lol' die ik met Macs heb gehad binnen een verder standaard Windows netwerk had ik ook liever overgeslagen.

Dat kun je ook omdraaien. Ik heb hier alle Apples op 't netwerk zitten, alleen mijn Vista-PC krijg ik er met geen mogelijkheid op.

Citaat van: LarsDan ga je toch iets langzamer...
Moet ook wel met 100pk minder :eusa_think:

Johann

Ach ja, bij Apple kunnen ze nog niet eens een telefoon maken die normaal bereik heeft en waarvan de wekker het normaal blijft doen. Is eigenlijk wel een boeiend conclusie: de iPhone4 is een prima toestel en eigenlijk in alles beter dan de concurrentie... behalve het bellen.

Dat er nog steeds bugfixes gratis binnenkomen lijkt me een goed gegeven toch ?

En de 'lol' die ik met Macs heb gehad binnen een verder standaard Windows netwerk had ik ook liever overgeslagen.

Een heleboel mensen die met een Mac zakelijk werken overigens doen dat via RDP. Tja, zo kan ik het ook natuurlijk.

Huil toch niet zo.

Vulk

Citaat van: FGG op 04-05-2011 08:27:50
Citaat van: thuur op 04-05-2011 02:09:10
Gelukkig is het Windows, met een Apple had je nu een duurdere versie moeten kopen :D

Wij moesten hier vorige week met 3 Apples downgraden om te kunnen communiceren met Windows. :eusa_wall:

Dat ligt aan de apple dan lijkt me als het niet 'backwards compactible' is?

FGG

Citaat van: Vulk op 04-05-2011 21:17:18
Citaat van: FGG op 04-05-2011 08:27:50
Citaat van: thuur op 04-05-2011 02:09:10
Gelukkig is het Windows, met een Apple had je nu een duurdere versie moeten kopen :D

Wij moesten hier vorige week met 3 Apples downgraden om te kunnen communiceren met Windows. :eusa_wall:

Dat ligt aan de apple dan lijkt me als het niet 'backwards compactible' is?

backwards compatible met Windows? :eusa_eh:

Misha

Blijft altijd leuk, Apple aanhangers. :D
Citaat van: ClaudiaMisha snapt het. :azn:
Citaat van: Marc O. op 16-08-2013 20:42:45Ja, zie je wel, Misha snapt het

FGG

Citaat van: Misha op 04-05-2011 22:40:25
Blijft altijd leuk, Apple aanhangers. :D

Essentieel verschil in deze is dat ik nu 14 jaar in de automatisering zit en een jaar geleden ben overgestapt naar Apple dus ik ben zeker niet bevooroordeeld. Maar in het afgelopen jaar heeft Apple in mijn ogen laten zien dat 't beter kan.
Eigenlijk is 't bijzonder dat MS 't uberhaupt gemaakt heeft, in het verleden waren er toch ook betere dingen dan een 286 met DOS erop.

rogerV701998

Zijn er meer Ziggo klanten in midden Limburg met internet problemen?

Vulk

Mijn schoonvader heeft enkele 'WR1' bestanden die hij graag nog zou kunnen openen.
Bij voorkeur zou ik ze kunnen converteren naar het xls-formaat.

Heeft hier iemand ervaring mee.

haasje

Vulk

Had ik al gevonden, maar krijg het niet werkende helaas.
Dan is er nog een tool (Lotus ABC...), maar ook die krijgt de files niet gelezen.

elmarconi

--
Autogas Inside . . .

Vulk

Citaat van: elmarconi op 08-05-2011 22:40:39
http://www-03.ibm.com/software/lotus/symphony/home.nsf/home

symphony downloaden en daarmee proberen...

Helaas. Het was een zeer verdienstelijke poging, maar het lukt niet.