Het ICT hoekje

Gestart door MJH, 03-09-2008 20:35:20

Vorige topic - Volgende topic

elmarconi

Citaat van: rogerV701998 op 27-04-2013 13:04:53
Van de Samsung notebook RV510 is het toetsenbord kapot. Ik zoek dus een nieuw toetsenbord voor de Samsung.

Voor mijn Dell laptop zijn toetsenborden los te koop maar voor de Samsung kan ik niets vinden.

Heeft iemand een tip waar ik deze nieuw kan vinden of is het beleid van Samsung onderdelen niet los te verkopen?

http://battery-adapter.com/product_info.php/products_id/205534/v9Z.N5LSN.001

--
Autogas Inside . . .

rogerV701998

Yep, dat is 'm! ;D

Is opsturen ook een optie? Roermond A'dam is nogal een ritje.

UserID25761

opsturen is prima!   8)
als je nog meer onderdelen nodig hebt, heb ook nog een lader ! (kan die gelijk mee!)

Groet Nick

rogerV701998

En dankzij Nick alweer opgelost! :eusa_clap:

UserID25761

rogerV701998

Citaat van: elmarconi op 27-04-2013 13:15:41
Citaat van: rogerV701998 op 27-04-2013 13:04:53
Van de Samsung notebook RV510 is het toetsenbord kapot. Ik zoek dus een nieuw toetsenbord voor de Samsung.

Voor mijn Dell laptop zijn toetsenborden los te koop maar voor de Samsung kan ik niets vinden.

Heeft iemand een tip waar ik deze nieuw kan vinden of is het beleid van Samsung onderdelen niet los te verkopen?

http://battery-adapter.com/product_info.php/products_id/205534/v9Z.N5LSN.001

Dank, die had ik nog niet gezien. Voor nu prima opgelost maar ik bewaar deze link.

Marc O.

Vandaag m'n nieuwe tablet ontvangen. Paar weken geleden was er een mooie iBood: Een Blackberry Playbook 64GB. Het ding zit een beetje in de vicieuze cirkel van weinig apps --> daardoor worden er weinig van verkocht --> daardoor is het voor ontwikkelaars niet interessant om nieuwe apps te maken. Is dus zwaar ondergewaardeerd waardoor de prijs voor dit moois slechts €100 was. Kun je je geen buil aan vallen dus, met name omdat ik hem voornamelijk gebruik om wat te forummen, facebooken, mailen. Verder een perfect ding, voelt lekker degelijk aan en heeft een schitterend scherm. :eusa_dance:
...The Nile isn't just a river in Africa...

FGG

Op dit moment heb ik TV, telefonie en internet via Ziggo. Dit bevalt allemaal prima alleen heb ik geen interactieve TV. Nu kan ik natuurlijk zo'n apparaat kopen voor 350 euro, maar een overstap naar een andere provider voorziet daar meestal al in. Deze week kreeg ik een flyer van KPN en die biedt eigenlijk wat ik zoek. Zijn er mensen die ervaring hebben met KPN? Met name het internet-deel vind ik interessant.

Citaat van: LarsDan ga je toch iets langzamer...
Moet ook wel met 100pk minder :eusa_think:

Reitse

Heb al jaren internet van KPN. Gewoon basispakket (ben niet zo'n downloader (meer)). Voldoet prima. Na 6 jaar begon oude modem wat te haperen, binnen 24 uur een nieuwe.

Hans Duiven

Citaat van: Marc O. op 07-05-2013 21:22:02
Vandaag m'n nieuwe tablet ontvangen. Paar weken geleden was er een mooie iBood: Een Blackberry Playbook 64GB. Het ding zit een beetje in de vicieuze cirkel van weinig apps --> daardoor worden er weinig van verkocht --> daardoor is het voor ontwikkelaars niet interessant om nieuwe apps te maken. Is dus zwaar ondergewaardeerd waardoor de prijs voor dit moois slechts €100 was. Kun je je geen buil aan vallen dus, met name omdat ik hem voornamelijk gebruik om wat te forummen, facebooken, mailen. Verder een perfect ding, voelt lekker degelijk aan en heeft een schitterend scherm. :eusa_dance:

Mooi beeldscherm! Mijn collega heeft er ook een.

Von harte met je aankoop!

UserID6342

Mij net verheugd over de Norton Internet Security, vroegah een vreselijk traag programma wat je ook niet op je PC wou hebben (en daarom alles van PC-Tools aangeschaft qua virusscan, etc.) Nu is PCTools overgenomen / samen gaan werken met Symantec.  Conclusie;

Een geweldig leuk programma, met de leuke dingetjes erin van beide programma's, neemt niet al teveel geheugen in, helemaal leuk weer ;D

Deniz

Hallo,
Eigenlijk ben ik een Windows gebruiker maar ik had een tijdje geleden een imac gekocht
Een imac g3. Nu vraag ik mij af wat ik er aan kan upgraden en welke bestuurings systemen ik kan installeren.  Het heeft een 400Mhz powerpc g3 processor, 64MB werkgeheugen sd-ram?
En een 10gb hdd. Ik heb thuis een 160gb ide hdd liggen kan die erin? En hoeveel ram kan er max in?
Alvast bedankt
Omafiets -  Zwart, 26 inch velgen, CVT automaat en 1pk ((RIP))
Nu een Mountain bike...

Vader: Volvo 460 1.6i Experience line 1995 83pk handgeschakeld 131.598 km

confruo

Ik denk dat Mac OS er op draait, en Linux, en dat het verder wel ophoudt.

Is dat niet een computer uit 1999 ?

Deniz

Er draait nu idd mac os 9.0.3 op.
Maar kan er mac osx 10.4 op?
En wat moet er dan geupgraded worden?
Ik weet niet of ie uit 1999 kont maar ik weet wel dat het een nieuwer model g3 met geen cd lade maar je drukt zeg maar je cd er gewoon in.
Omafiets -  Zwart, 26 inch velgen, CVT automaat en 1pk ((RIP))
Nu een Mountain bike...

Vader: Volvo 460 1.6i Experience line 1995 83pk handgeschakeld 131.598 km

confruo

Volgens de blue and white wiki :
The first Blue & White G3s shipped with Mac OS 8.5.1, while later revisions shipped with 8.6. The latest version of Mac OS that can be run on this model is Mac OS X 10.4 Tiger (current version: 10.4.11), as Mac OS X 10.5 Leopard discontinued support for G3 processors - although it is possible to run Leopard if the processor is upgraded to a G4 and several additional kexts are installed from Tiger or beta releases of Leopard.

Zou moeten kunnen