Het ICT hoekje

Gestart door MJH, 03-09-2008 20:35:20

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 2 gasten bekijken dit topic.

Domaso

Was dus niet regsvr32 wups2.dll maar wups32.dll. De laatste staat wel op m'n pc. Heb de volgende methode geprobeerd maar geen succes.

Methode 1: Het bestand Wups2.dll in Windows registreren
Volg de volgende stappen als u het bestand Wups2.dll in Windows wilt registreren:

   1. Stop de functie Automatische updates. Volg hiertoe de volgende stappen:
         1. Klik op Start, klik op Uitvoeren, typ cmd en klik op OK.
         2. Typ de volgende opdracht bij de opdrachtprompt en druk op Enter:
            net stop wuauserv
   2. Registreer het bestand Wups2.dll. Volg hiertoe de volgende stappen:
         1. Typ de volgende opdracht bij de opdrachtprompt en druk op Enter:
            regsvr32 %windir%\system32\wups2.dll
            Opmerking Bij een computer waarop Windows XP Professional x64 Edition wordt uitgevoerd, typt u de volgende opdracht bij de opdrachtprompt en drukt u op Enter:
            regsvr32 %windir%\syswow64\wups2.dll
         2. Klik in elk bevestigingsbericht dat wordt weergegeven op OK.
   3. Start de functie Automatische updates. Hiertoe typt u de volgende opdracht bij de opdrachtprompt en vervolgens drukt u op Enter:
      net start wuauserv
   4. Sluit de opdrachtprompt af. U doet dit door exit te typen en op Enter te drukken.

Naar boven
Methode 2: Download en installeer Windows Update Agent
Klik op het volgende artikelnummer, zodat het desbetreffende Microsoft Knowledge Base-artikel wordt weergegeven voor meer informatie over het ophalen van de recentste versie van Windows Update Agent:
949104  (http://support.microsoft.com/kb/949104/ ) De recentste versie van Windows Update Agent ophalen voor het beheren van updates op een computer
FREE LIMBABWE
  Limburg vrie!

MJH

Citaat van: EVV op 16-12-2008 11:31:22
Is dat niet mogelijk met een (oude) xbox met media centrum software?
Ook draadloos? xbox 1 of xbox 360?
[tr][td]
[/td][td]Vroem...[/td][/tr][/table]

EVV

XBox 1 met een paar aanpassingen, dus (helaas) niet draadloos. Ik heb er zelf geen ervaring mee maar hoor van een aantal collega's die er wel ééntje hebben dat het goed werkt.
Een ander idee is z'n mini multimedia pc, die kan je zeker draadloos maken. Als de pc snel genoeg is kan je er ook nog HD films mee kijken, mocht je dat willen.

FGG

Citaat van: MJH op 16-12-2008 22:43:54
Citaat van: EVV op 16-12-2008 11:31:22
Is dat niet mogelijk met een (oude) xbox met media centrum software?
Ook draadloos? xbox 1 of xbox 360?

:eusa_think:

Citaat van: LarsDan ga je toch iets langzamer...
Moet ook wel met 100pk minder :eusa_think:

EVV


EVV

Citaat van: MJH op 16-12-2008 22:43:54
Citaat van: EVV op 16-12-2008 11:31:22
Is dat niet mogelijk met een (oude) xbox met media centrum software?
Ook draadloos? xbox 1 of xbox 360?
Nog even aan m'n collega gevraagd, een xbox 1 kan zelf niet draadloos, maar hij gebruikt een HomePlug apparaat erbij, daarmee is dat wel weer mogelijk

Ronbroek


854 T-5 AT 417. Rondom Koni geel en Intrax rood, Fasttech chip, K&N openluchtfilter

viking_in_shorts


Marc O.

Citaat van: Marc O. op 12-12-2008 18:12:58
Laptop van mijn vrouw heeft sinds kort wat problemen met Internet Explorer en bestandsverkenner. Deze programma's starten wat langzamer op dan voorheen,  maar doen er vooral beduidend langer over om nieuwe webpagina's te laten zien resp. de inhoud een aangeklikte directory te laten zien.

Vrije ruimte op de HD is voldoende. Andere programma's werken normaal. Iemand enig idee waar te zoeken?

Edit: Betreft dus Windows XP. Virusscanner en malwarescanner zijn aktief en up-to-date en geven geen alarm.

Probleem verholpen door de laatste Java updates te installeren. Grappig dat het niét hebben van de laatste versie van zo'n ralle software je systeem zo kan verneu*en :eusa_boohoo: :eusa_boohoo:
...The Nile isn't just a river in Africa...

Misha

Citaat van: Marc O. op 19-12-2008 19:03:33
Citaat van: Marc O. op 12-12-2008 18:12:58
Laptop van mijn vrouw heeft sinds kort wat problemen met Internet Explorer en bestandsverkenner. Deze programma's starten wat langzamer op dan voorheen,  maar doen er vooral beduidend langer over om nieuwe webpagina's te laten zien resp. de inhoud een aangeklikte directory te laten zien.

Vrije ruimte op de HD is voldoende. Andere programma's werken normaal. Iemand enig idee waar te zoeken?

Edit: Betreft dus Windows XP. Virusscanner en malwarescanner zijn aktief en up-to-date en geven geen alarm.

Probleem verholpen door de laatste Java updates te installeren. Grappig dat het niét hebben van de laatste versie van zo'n ralle software je systeem zo kan verneu*en :eusa_boohoo: :eusa_boohoo:
Eigenlijk kan elk van de versies van dat stuk drek je systeem danwel de java toepassingen om zeep helpen.
Dat is dan het enige deel van de Java belofte die echt is waargemaakt: Draait onafhankelijk van hard- en software elke systeem  ! (aan gort)

Eigenlijk was de enige fatsoenlijke, stabiele, compatible en snelle versie de Virtual Machine van Microsoft, maar dat mocht weer niet.
Nu moet je een interpreter downloaden die elke 4 weken een nieuwe versie heeft, je gratis voorziet van toolbars en dan ook nog eens groter is dan een werkende Linux-installatie.
Citaat van: ClaudiaMisha snapt het. :azn:
Citaat van: Marc O. op 16-08-2013 20:42:45Ja, zie je wel, Misha snapt het

razorx

Citaat van: FGG
Nadeel van die Phasers: we hebben er 2 bij ons op kantoor. Prachtige afdrukken, snel (als ze eenmaal opgewarmd zijn) maar o wee als er iets mee is. We hadden een storing aan 1 van onze Phasers en aan 1 van onze Xerox Copiers. Xerox gebeld voor een reparateur, voorrijkosten: 280 euro!  :o
Da's dus 140 euro voorrijkosten per apparaat, dachten wij. Mooi niet dus, voor het andere apparaat ook 280 euro voorrijkosten omdat daarvoor een andere monteur moest komen. Was ook niets anders te regelen.
Wel Florian, het is nog erger:
Klant van ons met een error die "slechte klontjes transport" aangeeft.
Voorrijkosten Xerox: 320,-. Van de pot gesjord die lui.

Dus:
Printer opgehaald. Stick-sensors schoongeblazen en printje doorgesoldeerd.
Vervolgens moet je de error nog resetten.
Nuttige toetesencombinatie: Printer aanzetten, zodra het Xerox logo scrollt de help en de back toets tegelijk indrukken.
Dan kom je in het service en diagnose menu. Wel veel geduld hebben.

Printertje weer ok voor een stuk normaler bedrag.

razorx

Citaat van: Misha op 19-12-2008 19:07:10
Citaat van: Marc O. op 19-12-2008 19:03:33
Citaat van: Marc O. op 12-12-2008 18:12:58
Laptop van mijn vrouw heeft sinds kort wat problemen met Internet Explorer en bestandsverkenner. Deze programma's starten wat langzamer op dan voorheen,  maar doen er vooral beduidend langer over om nieuwe webpagina's te laten zien resp. de inhoud een aangeklikte directory te laten zien.

Vrije ruimte op de HD is voldoende. Andere programma's werken normaal. Iemand enig idee waar te zoeken?

Edit: Betreft dus Windows XP. Virusscanner en malwarescanner zijn aktief en up-to-date en geven geen alarm.

Probleem verholpen door de laatste Java updates te installeren. Grappig dat het niét hebben van de laatste versie van zo'n ralle software je systeem zo kan verneu*en :eusa_boohoo: :eusa_boohoo:
Eigenlijk kan elk van de versies van dat stuk drek je systeem danwel de java toepassingen om zeep helpen.
Dat is dan het enige deel van de Java belofte die echt is waargemaakt: Draait onafhankelijk van hard- en software elke systeem  ! (aan gort)

Eigenlijk was de enige fatsoenlijke, stabiele, compatible en snelle versie de Virtual Machine van Microsoft, maar dat mocht weer niet.
Nu moet je een interpreter downloaden die elke 4 weken een nieuwe versie heeft, je gratis voorziet van toolbars en dan ook nog eens groter is dan een werkende Linux-installatie.

Vooral dat laatste inderdaad.
En de VM van Microsoft was goed.

Helaas wordt Java nog steeds gebruikt.

thuur

Op XP kan ik je wel vertellen hoe je de VM erop krijgt en (via Automatische Updates) ook nog eens bijwerkt..


Gr ;)

confruo

hmm, ik vind de Java rommel de laatste tijd juist wat beter geworden allemaal.
Misschien omdat non-programmeurs het links laten liggen, maar dat is slechts speculeren

thuur

Citaat van: confruo op 20-12-2008 13:49:29
hmm, ik vind de Java rommel de laatste tijd juist wat beter geworden allemaal.
Misschien omdat non-programmeurs het links laten liggen, maar dat is slechts speculeren

Ik ben ex-programmeur en ik vind Java helemaal niets. Ze maken "de belofte" gewoon niet waar, al vanaf de geboorte niet. Mijn collega's waren dat grotendeels met me eens. Het is nog steeds veel te groot en veel te traag en het werkt soms gewoon niet.

Een doorsnee gebruiker weet niet wat Java is, en hoeft dat ook niet te weten m.i. Ze installeren alles wat "nodig is" (=de pc geeft dit aan, dus eoa gebruikersonvriendelijke programmeur heeft dat erin getypt). Dus ze werken er wel mee.


Kortom, ik denk dus dat het juist andersom is.


Gr :eusa_think: