Het ICT hoekje

Gestart door MJH, 03-09-2008 20:35:20

Vorige topic - Volgende topic

elianmars

Sinds FF bij mij voor problemen zorgde, heb ik het van m'n laptop afgehaald en gebruik nu Chrome. Bevalt me prima.

UserID6342

Gebruik hier gewoon FF, nergens geen last van hoor, draait als een tierelier
.  Nog steeds op mijn systeem sneller als IE

thuur

4 Pagina's terug Clau.. Maar ik snap wel dat je met een V70N niet iedere dag een forum hoeft te raadplegen.

Citaat van: thuur op 21-03-2010 13:51:39
Citaat van: FGG op 20-03-2010 18:14:23
Heeft er iemand ervaring met Google Chrome?

Nee en dat wil ik ook niet. Ik krijg een beetje de kriebels van het besef dat alles wat op mijn scherm verschijnt dan ook op de grote harde schijven van Google terecht komt..

Gr ;D

FGG

Citaat van: FGG op 21-04-2010 10:16:15
iMac niet op voorraad, althans het type dat ik wil. :eusa_doh:

Wachten is nooit leuk. :-\

Na een belletje geven ze aan dat er een vernieuwde iMac komt met een andere processor. Verwachte releasedatum over een week of 3. Levertijd van het oude type wordt dan behoorlijk verlengd.

Iemand op de hoogte van deze vernieuwing?

Citaat van: LarsDan ga je toch iets langzamer...
Moet ook wel met 100pk minder :eusa_think:

Rudy-M

Apple laat nooit wat los over releasedatums van nieuw spul. Al helemaal niet tegenover een reseller (zijn ze allemaal hier in NL). Hier kun je een verwachting zien: Macrumors. Voor de iMac is het neutraal.
Daarbij, de Apple Store laat voorraad zien (binnen 24u levertijd), behalve voor de QuadCore (5 werkdagen levertijd).

Die reseller die jou aan het lijntje houdt, wil blijkbaar niks verkopen. Ik zou een ander zoeken.
Wachten tot er iets nieuws komt is een onbegonnen zaak.

Hans Duiven

Twee van mijn kids hebben een Macbook van school sinds augustus 2009.

De accu van Amber's Macbook is inmiddels al overleden en vervangen, die van Bart heeft sinds vorige week een overleden harde schijf.

Al met al zijn deze Macbooks blijkbaar afkomstig uit de maandagochtend, danwel vrijdagmiddag productie.
't Valt mij toch enigzins tegen van het zo geroemde Apple... Het kan natuurlijk exemplarisch zijn.

Hans

FGG

Citaat van: Hans Duiven op 21-04-2010 13:11:42

De accu van Amber's Macbook is inmiddels al overleden en vervangen, die van Bart heeft sinds vorige week een overleden harde schijf.

Al met al zijn deze Macbooks blijkbaar afkomstig uit de maandagochtend, danwel vrijdagmiddag productie.
't Valt mij toch enigzins tegen van het zo geroemde Apple... Het kan natuurlijk exemplarisch zijn.

Hans

Ik neem ook geen MacBook.

Hans Duiven

Citaat van: FGG op 21-04-2010 13:20:49
Citaat van: Hans Duiven op 21-04-2010 13:11:42

Hans

Ik neem ook geen MacBook.

Was ook geen reply m.b.t. jouw posting Florian. Gewoon een Macbook ervaring in het algemeen.
Ik dien daarbij wel zo eerlijk te vermelden dat ze véél liever met de Mac werken dan met Windows 7 op een IBM cloon.

Hans

FGG

Citaat van: Hans Duiven op 21-04-2010 13:32:01
Was ook geen reply m.b.t. jouw posting Florian.

Pfieuw... :eusa_shifty:

;D

pooh

Kun je zonder extra gedoe kiezen voor de upgrade? zo ja, waarom zou je dat dan niet doen?

Maar nee, verder weet ik er niets van, behalve dat mijn door Apple geobsedeerde collega er vandaag iets over riep en dat het FAAAAAAAANTAASTISCH is. Maar ik geloof niet dat dat de meest objectieve man is om aan te vragen ;D

Teken de petitie tegen het dodingsstation en de gemeenten in Cadiz!
Direct naar de petitie: www.petitiononline.com/perrera/petition.html

FelixB

Wie kan me uitleggen hoe ik meerdere startpagina's kan instellen in Firefox?
Explorer is dan veel handiger!
(kom er maar in voor een discussie ;-) )
855R & C70 T5 cabrio automaat

mehn

Gewoon meer URL's in het startpaginavak typen.

850R: Ferrita - PLX - Koni - Intrax - Android 4.4 Kit Kat
XC60 D4 AWD:

FelixB

Zodat ze bij het opstarten van FireFox ook verschijnen?

Citaat van: mehn op 22-04-2010 08:27:48
Gewoon meer URL's in het startpaginavak typen.
855R & C70 T5 cabrio automaat

mehn

Ja.

Ik heb hier geen Firefox bij de hand, maar als je via opties naar de instellingen van Firefox gaat staat op 1 van de tabbladen de startpagina die Firefox kiest als Firefox opstart. Als je daar meer URL's inzet (met een enter ertussen geloof ik) dan starten er meer tabbladen bij het starten van Firefox.

850R: Ferrita - PLX - Koni - Intrax - Android 4.4 Kit Kat
XC60 D4 AWD:

viking_in_shorts

Als je op enter duwt, dan is het hetzelfde als op "OK" klikken, dus  dat gaat niet werken. Je kan wel alle tabs die je wilt hebben laden en klikken op "use current tabs"