Het ICT hoekje

Gestart door MJH, 03-09-2008 20:35:20

Vorige topic - Volgende topic

rpakuypers

Een kennis van mij doet veel met fotografie en fotobewerking en die liep binnen de kortste keren tegen een ruimteprobleem aan. Als je mooie foto's wil maken met een hoge resolutie dan gaat hard (makkelijk tussen de 4 en 6 mb en natuurlijk afhankelijk van de hoeveelheid foto's je maakt), dan nog wat applicaties erbij .......... Natuurlijk is een externe hdd makkelijk bij het maken van backups.

Net de SP1 voor Windows 7 op de laptop geïnstalleerd en dat was geen probleem, op de pc met 4 HDD's wil het weer niet geïnstalleerd worden. Lang leve de flexibiliteit de Microshit ....

Groet,
Roger

sinat

Ik heb geen spiegelreflex camera, mijn foto's zijn niet zo heel groot en het fotobewerken zal niet zo frequent gebeuren.
4Gb intern en 2.53GHz zou dan moeten kunnen?

rpakuypers

Citaat van: sinat op 23-02-2011 14:55:16
Ik heb geen spiegelreflex camera, mijn foto's zijn niet zo heel groot en het fotobewerken zal niet zo frequent gebeuren.
4Gb intern en 2.53GHz zou dan moeten kunnen?

Het is mogelijk, maar verwacht geen wonderen .......... Adobe is een mooi pakket maar het gebruikt best wel wat aan resources.

Groet,
Roger

Jack v

Ik krijg steeds de melding dat mijn int. exp. het forum niet kan vinden, dit is echt van de laatste dagen.
Zijn er meer die hier last van hebben ???

Ik draai met windows XP pro.
Opnieuw het wiel uitvinden heeft geen zin, verbeteren wel.

T5turbo

Ja, dacht dat het aan mij lag......  ;D
Yesterday is history, tomorrow is a mystery, today is a gift - that's why it's called the present!

JvW

Citaat van: T5turbo op 26-02-2011 14:54:03
Ja, dacht dat het aan mij lag......  ;D

Hier idem.

Lampje

Hier geen probleem met versie 8.

R o b

Nee geen last van.  ;)

Maar wel het volgende: als ik tekst aan het typen ben dat het beeld niet meeschuift naar onderen. Erg lastig, je ziet dan niet wat je tikt.
Er is een topic over, maar krijg deze niet meer gevonden. Het is een instelling in explorer.

Boeijke

Citaat van: R o b op 26-02-2011 15:31:40
Nee geen last van.  ;)

Maar wel het volgende: als ik tekst aan het typen ben dat het beeld niet meeschuift naar onderen. Erg lastig, je ziet dan niet wat je tikt.
Er is een topic over, maar krijg deze niet meer gevonden. Het is een instelling in explorer.

Ff aan de bovenkant naast je adresbalk op dat "doorgescheurde velletje papier" klikken.
Dat is de compatibiliteitsweergave. Dan lukt het wel weer.

Willem (die nergens last van heeft overigens)

hanss850

Ik gebruikt sinds een klein jaar enkel nog maar morzilla firefox explorer en echt nooit ergens last van werkt gewoon altijd en is dus erg stabiel

Misschien ook een goede optie

Groet Hanss850
Ik grijze Land Rover defender 90, Wij V70 2.5T AWD

rpakuypers

Citaat van: Jack v op 26-02-2011 14:44:37
Ik krijg steeds de melding dat mijn int. exp. het forum niet kan vinden, dit is echt van de laatste dagen.
Zijn er meer die hier last van hebben ???

Ik draai met windows XP pro.

Met Windows 7 en SP1 idem dito, zowel met Firefox (99% van de tijd) en Internet Explorer (1% van de tijd). Zowel bedraad als via de Wifi ........... sinds 5 dagen om precies te zijn. Oorzaak is me nog niet bekend ........ Niet regelmatig, maar een patroon is is ook niet te ontdekken.

Groet,
Roger

hendrik75

chrome lust alles

rpakuypers

Citaat van: hendrik75 op 26-02-2011 16:28:46
chrome lust alles

Helaas niet want Chrome en Joomla gaan niet goed samen ..........

Groet,
Roger

rpakuypers

Nog even getest maar het vaker niet vinden van de server ligt niet aan Windows of Firefox/IE want mijn Linuxbak met Chromium heeft hetzelfde probleem. Bedraad en/of wifi maakt ook niets uit. Lijkt wel een DNS probleem en wellicht iets voor KPN ?

Groet,
Roger

Marc O.

Citaat van: rpakuypers op 26-02-2011 16:29:44
Citaat van: hendrik75 op 26-02-2011 16:28:46
chrome lust alles

Helaas niet want Chrome en Joomla gaan niet goed samen ..........

Groet,
Roger

Ligt dat dan misschien aan betreffende site? Mijn (eveneens Joomla) site doet het namelijk prima in Chrome.
...The Nile isn't just a river in Africa...