Het ICT hoekje

Gestart door MJH, 03-09-2008 20:35:20

Vorige topic - Volgende topic

Misha

Oja, soms helpt het om het device in set setup uit te zetten. Maar dan zal je toch een wachtwoord nodig hebben. Ik vermoed dat dat stiekem wel is ingesteld namelijk.
Citaat van: ClaudiaMisha snapt het. :azn:
Citaat van: Marc O. op 16-08-2013 20:42:45Ja, zie je wel, Misha snapt het

Vulk

Vrees dat het een vista computer is. OS-cd heb ik er niet bij, maar kan ik wel ophalen.
Uitzetten in device setup is idd geen optie aangezien ik niet in windows kom, in de bios kan ik het niet uitzetten.

Misha

Citaat van: Vulk op 07-03-2011 20:50:36
Vrees dat het een vista computer is. OS-cd heb ik er niet bij, maar kan ik wel ophalen.
Uitzetten in device setup is idd geen optie aangezien ik niet in windows kom, in de bios kan ik het niet uitzetten.
Brrr..

Als je in de tekst-mode opstart kun je vermoedelijk wel wat voor elkaar krijgen. Even achterhalen hoe die service en driver heten, in XP was het meestal dat de standaard MSGINA werd vervangen voor een ander ding, voor Vista weet ik het niet.

Wellicht dat het controleren van de systeembestanden vanaf de repair/recovery console wat kan helpen.

Vulk

Ik hoop inderdaad ook op de recovery cd, anders even bellen of er een windows xp of vista installatie op mag.
Ik hoop wel dat ik kan beginnen installeren, want een bootdevice kiezen zit er ook niet in.

Misha

http://www.thefreelibrary.com/Medion+Selects+AuthenTec+Fingerprint+Sensor+For+Its+Third+Consumer...-a0142963996

En misschien kun je daar iets verder mee komen...

PBA is dus een ander password zo te lezen.

je zou am8888egh kunnen proberen.

Iets van googlen op default medion PBA password/

Vulk

Dat googlen heb ik al gedaan en er zijn nog mensen met het probleem. Enige optie lijkt garantie volgens die topics. Ik lees even uw link.

edit: helaas.
Er hangt een windows XP home sticker met licentie op, ik zal voorstellen om die er op te gooien. :)

Novofine

via een fijne hiren boot cd kun je opstarten in een mini xp versie hierin zit de functie om users aan te maken of huidige users te voorzien van een nieuw password
heb je daar wat aan ?

Svenneh

Misschien kan je een bios reset doen?

Quota

Zijn er hier mensen bekend met Silver view? Dit is een pc winkel in Rotjeknor...

Quota

Citaat van: Quota op 10-03-2011 14:04:48
Zijn er hier mensen bekend met Silver view? Dit is een pc winkel in Rotjeknor...

Niemand??

blauweroffel

Mag ook wel in geergerd eigenlijk >:(

Ik heb een HTC desire, eigen telefoon.
Heb deze gesynchroniseerd met pc van mijn werk: mail en agenda.
Wel zo handig, toch.

Maar sinds kort het volgende:
als ik mijn telefoon opdracht  geef de agenda te synchroniseren, krijg ik de volgende melding: "De Exchange Server heeft geantwoord met enkele statusfouten".

als ik een afspraak in mijn tel zet, verschijnt deze wel in mijn agenda op de pc van mijn werk.
Maar als ik een afspraak in mijn pc zet, verschijnt deze niet in mijn telefoon :eusa_wall:
RA RA

De helpdesk van mijn werk helpt me niet; is nl geen telefoon van het werk......

BR

blauweroffel

Citaat van: blauweroffel op 11-03-2011 12:15:04
Mag ook wel in geergerd eigenlijk >:(

Ik heb een HTC desire, eigen telefoon.
Heb deze gesynchroniseerd met pc van mijn werk: mail en agenda.
Wel zo handig, toch.

Maar sinds kort het volgende:
als ik mijn telefoon opdracht  geef de agenda te synchroniseren, krijg ik de volgende melding: "De Exchange Server heeft geantwoord met enkele statusfouten".

als ik een afspraak in mijn tel zet, verschijnt deze wel in mijn agenda op de pc van mijn werk.
Maar als ik een afspraak in mijn pc zet, verschijnt deze niet in mijn telefoon :eusa_wall:
RA RA

De helpdesk van mijn werk helpt me niet; is nl geen telefoon van het werk......

BR

Ben er uit :eusa_dance:
verkeerde gebruikersnaam ingesteld bij instellingen.

BR

FelixB

Eat your hearts out:

Heb een WORD-document met tekst in verschillende kleuren, waarbij ik alle tekst in de kleur BLAUW wil vervangen door een andere tekst
Deze tekst in blauw is elke keer verschillend en wil het vervangen door 1 uniforme tekst
855R & C70 T5 cabrio automaat

FGG

Citaat van: FelixB op 17-03-2011 10:21:28
Eat your hearts out:

Heb een WORD-document met tekst in verschillende kleuren, waarbij ik alle tekst in de kleur BLAUW wil vervangen door een andere tekst
Deze tekst in blauw is elke keer verschillend en wil het vervangen door 1 uniforme tekst

Macrootje?

Citaat van: LarsDan ga je toch iets langzamer...
Moet ook wel met 100pk minder :eusa_think:

FelixB

Citaat van: FGG op 17-03-2011 10:43:50
Citaat van: FelixB op 17-03-2011 10:21:28
Eat your hearts out:

Macrootje?

Dat is niet geheel mijn wereld; zou er geen andere manier zijn?   :eusa_think:
855R & C70 T5 cabrio automaat