gerammel in de achterbak

Gestart door murphy1234, 27-11-2008 17:11:20

Vorige topic - Volgende topic

murphy1234

al geruime tijd rammeld er iets in de achterbak van mijn 850 estate. Nu kan ik maar niet ontdekken of het de achterklep is of de achterbank of .....? Wie kan me een tip geven waar ik moet gaan zoeken.
Bedankt alvast, ik wordt gestoord van dat gerammel.

Vulk

Ik heb ook lang gezocht ernaar, uiteindelijk bleek het een rubbertje te zijn die ontbrak aan de achterklep.

Rij eens rond met uw achterbank naar beneden, dan weet je direct of het daaraan ligt of niet.

http://www.volvo850forum.nl/index.php/topic,26905.msg586445.html#msg586445

francois

achterbak eens op ruimen     ;D

murphy1234

met de achterbank naar beneden hoor ik meer lawaai. Ik zal de rubbers van de achterklep nog eens nakijken. Ps: er ligt geen rotzooi achterin, en ik heb ook rondgereden met een lege wagen om dat uit te sluiten.

VolvoDeMio

Citaat van: murphy1234 op 01-12-2008 11:07:22
met de achterbank naar beneden hoor ik meer lawaai. Ik zal de rubbers van de achterklep nog eens nakijken. Ps: er ligt geen rotzooi achterin, en ik heb ook rondgereden met een lege wagen om dat uit te sluiten.

Bij mij kwamen de nodige steentjes en vreemde nootjes uit de reservewielbak én uit de (door mij) niet vermoedde 'bakken' onder de achterbakafdekplanken aan beide zijkanten.
Met name die aan de linkerzijde lijkt niet aanwezig door de kunststof plaat die het gat nagenoeg geheel afdekt.
Zo bleek de lekkage van mijn achterruitensproeierleiding tóch onverwachte positieve bij-effecten te hebben.