V70 R ex AWD update

Gestart door Nunki, 08-09-2008 19:23:28

Vorige topic - Volgende topic

Nunki

Citaat van: BenC70ES op 19-09-2008 21:53:47
Mooi, zo'n zilveren R  8)

Heb je ook de originele velgen erbij?

btw, bij mij op 't werk staat op de parking ook regelmatig een XJ-S V12, wel één in prachtige staat, racing green met gouden BBS velgen  8)

Nee ik heb de originele velgen er niet bij. Waren waarschijnlijk Comets?
Deze zijn wel gloedje nieuw en vind ze ook wel stoer  ;)

Ja mooi he zo'n xj-s als ze goed onderhouden zijn... In geval van flinke portemonnaie zou ik er een naast nemen  8)

Topsport180

Nice ! Is helemaal af zo ... mooie kleur ook  8)
C70 T5 - 122.000KM - 275pk/395Nm - handbak - leer/alcantara. 440 TD - 207.000 KM - lederen bekleding, ABS, airbag, airconditioning, 15 inch
http://www.autoweek.nl/forum/read.php?18,2777375,2779221#msg-2779221

knoopie

helemaal eens...... mooie car en heel veel plezier er mee!!!   :eusa_clap: :eusa_clap:
natuurlijk welkom op het forum........

gr. richard  ;)

elianmars

Citaat van: knoopie op 19-09-2008 23:03:05

natuurlijk welkom op het forum........

Datum van registratie:  21-01-2005  ;) ;D

Mooie wagen, die R!! Heel veel plezier ermee.

Richard850

Citeer
Ik laat er meteen een blokjes-grill op zetten en een achterspoiler. Laatste zat er niet op en vind ik echt een 'must' bij een estate.

Zit er standaard geen achterspoiler op de R dan?????

Rutger B

ziet er weer lekker uit  :eusa_dance:  :eusa_clap: veel plezier er mee  ;D

marcelV70R

mooie auto
en mooie kleur!!
kan je zo'n cardan er zo ongestraft
onderuit halen zonder storingen te krijgen!!
veel plezier met de auto

Marcel

Nunki

Citaat van: marcelV70R op 20-09-2008 08:37:54

kan je zo'n cardan er zo ongestraft
onderuit halen zonder storingen te krijgen!!

volgens zeggen wel, maar we gaan het meemaken. Er schijnen er wel meer zo rond te rijden.
Ze schijnen zich wat 'zoekeriger' te gedragen bij volgas, maar heb ik nog niet goed kunnen testen. Bevindingen volgen later... 

)()()sT

Laserblue

snap alleen niet dat je 'm er onder uit haalt als ie het nog doet, kun je toch ook doen als die er mee kapt?  ???

veel plezier met je R Fkaawd (Formely known as all wheel drive  ;D )
*-_-*Origineel is niet erg origineel*-_-*

Turbo-Geek

Citaat van: Laserblue op 20-09-2008 12:49:40
snap alleen niet dat je 'm er onder uit haalt als ie het nog doet, kun je toch ook doen als die er mee kapt?  ???

Idd, daar zit wat in .... Anders had je beter een gewone R kunnen kopen, scheelt ook aardig in gewicht (en dus performance)  en natuurlijk ook maandelijks in de belastingen ....
-------------------------------------------------------
  The things you own end up Owning you !
-------------------------------------------------------

Chris

Hele mooie en strakke auto... echt wauw ;D!

Nunki

Citaat van: Turbo-Geek op 20-09-2008 14:05:02
Citaat van: Laserblue op 20-09-2008 12:49:40

Idd, daar zit wat in .... Anders had je beter een gewone R kunnen kopen, scheelt ook aardig in gewicht (en dus performance)  en natuurlijk ook maandelijks in de belastingen ....

zit wat in, ware het niet dat een gewone R behoorlijk schaars is, blijkbaar ??? Welgeteld 1 gezien op mp tijdens m'n zoektocht en was al verkocht.
Als ik weer eens kneten heb, dan laat ik het spul wellicht vernieuwen, mocht het niet te gek worden. Er zat nu lichte speling op; als je hem in achteruit zette (handbak) dan kreeg je een behoorlijke 'kloenk'. Schrik je je kapot! Tijdens rijdend was alles trouwens ok.
Anyhow, heb weinig trek in dat soort gedoe dus gewoon er onderuit die hap. Ben ik makkelijk mee.
Vind de wagen gewoon mooi en awd of fwd is me om het even  8)

johan283

Heb je gewoon de cardanas eruit gehaald? Kan dat zomaar?
Regelt dan het AWD systeem dan automatisch dat alle vermogen op de voor wielen komt?

Nunki

Citaat van: johan283 op 22-09-2008 18:25:00
Heb je gewoon de cardanas eruit gehaald? Kan dat zomaar?
Regelt dan het AWD systeem dan automatisch dat alle vermogen op de voor wielen komt?

Als goed is is het awd systeem nu gewoon uitgeschakeld en gaan alle pk's naar de voorwielen. Hij is ook iets vlotter geworden : )
Heb dit weekend een flinke rit naar 't zuiden gemaakt en verder nergens last van gehad. Rijdt geweldig. Schijnt zo ook iets zuiniger te zijn... Of het op de langere termijn ook nog goed gaat moet nog blijken.

Maar volgens mij zijn hier al meerdere topics over te vinden.