even voorstellen

Gestart door theevijver, 03-10-2008 15:55:58

Vorige topic - Volgende topic

theevijver

hallo mede- volvo enthousiasts,

Sinds een dik jaar rij ik met een DOP T-5R 2.0 liter die eerst enkele jaartjes in zijn thuisland had gebold
om dan te verkassen naar Nederland.  De twee vorige eigenaren hadden de onderhoudshistoriek
mooi bijgehouden, wat me overtuigde om toch maar de 2.0 te verkiezen boven een 2.3 met een
ongekende historiek.  De wagen had slechts 118000 km bij aankoop (PG autos in Papendrecht) en heeft nu 143500 km op de teller staan.  Bij een km stand van circa 130000 heb ik er een Vialle LPI installatie laten inleggen bij Limburgse LPG technieken, waar ik nog geen seconde spijt van heb gehad.
De wagen wordt door Felipe (van Isacker) onderhouden, wat zeker geen slechte referentie is...

Ik beschouw mezelf als een technische leek, maar ik moest gewoon een T-5R hebben, vooraleer ze "uitgestorven" waren...
Het is gewoon zo`n ongelooflijk mooie auto!! (ik heb er mijn Audi A4 1.9 TDI uit 2004 zonder twijfelen
voor verkocht vanaf het moment dat dit paste :o...).

Ik geef toe dat ik misschien nog wat langer had gewacht met mijn aankoop als ik toen al op dit forum was uitgekomen (toch wel veel goeie tips, zelfs voor een leek), maar ja... na de T-5R komt misschien een V70R,
dus alle opgedane kennis is lekker meegenomen.

Het merendeel van de technische discussies gaan mijn petje te boven, maar mijn interesse voor de auto an sich is zeker zeer levend, vandaar dat ik me toch maar als lid heb geactiveerd!!

In ieder geval hoop ik nog veel op te steken op het forum en mijn Volvo virus zeker niet kwijt te spelen!

CU,

Philip
"Theevijver"

FGG

Welkom op 't Forum, Philip.

Als je je enigszins had ingelezen op dit Forum hadden wat foto's toch niet mogen ontbreken in dit topic.

FGG

Citaat van: LarsDan ga je toch iets langzamer...
Moet ook wel met 100pk minder :eusa_think:

theevijver

FGG,

ben druk bezig met fotos via imageshack op het forum te krijgen maar
lukt niet echt... :-[

nog ff geduld...

FGG

Citaat van: theevijver op 03-10-2008 16:41:12
FGG,

ben druk bezig met fotos via imageshack op het forum te krijgen maar
lukt niet echt... :-[

nog ff geduld...

Heb je ze al wel bij ImageShack ondergebracht?

Citaat van: LarsDan ga je toch iets langzamer...
Moet ook wel met 100pk minder :eusa_think:

theevijver

ja, het loopt fout wanneer ik de link wil aanklikken om de fotos naar dit forum te zenden...
is namelijk niet "clickable" dus er gebeurt niets; fotos staan nochtans op imageschack, ben geregistreerd en al
:eusa_think:

Turbobiker

:eusa_doh:

Effe wakker worden hier in huize TB...

Briljante naam ;D

Welkom op het forum.

En die foto's mag je wat mij betreft achterwege laten, ik weet hoe een 850 er uit ziet :P
De Tussenpaus

Chris

Welkom hier Philip en veel plezier met je T-5R.

Groeten,
Chris

multiklep

bassie81

Citaat van: multiklep op 09-10-2008 11:47:38
wat betekent DOP?

Dark Olive Pearl, dat is de kleur....

multiklep

dank voor de uitleg!

multiklep

ik heb een bnp 2.5 20V 850... :D

-D©©©L-

multiklep

Jorg Vseventy

Gefeliciteerd met je theevijver philip. Hoewel ik ervan overtuigd ben dat het een mooie auto zal zijn,blijft het otch altijd leuk om footoos te kijken....

Hoewel mijn voorkeur toch uit gaat naar de 2.3 / 2.5 motoren, kan ik je keuze goed begrijpen. Ik wilde eigenlijk het liefste een 2,5T, maar toen ik deze 10V met +/- alle opties + 1e eigenaar + dealer onderhouden + 94K km tegenkwam heb ik de turbo wens maar achterwege gelaten...

sprak hij, eigenaar van een V70 2.5 10V DW (als we dan toch alle kleuren gaan afkorten...)

V is toch een afkorting van Volt => dan heb ik een 10Volt uitvoering  ;D

PieT-5R

Citeerja, het loopt fout wanneer ik de link wil aanklikken om de fotos naar dit forum te zenden...
is namelijk niet "clickable" dus er gebeurt niets; fotos staan nochtans op imageschack, ben geregistreerd en al

Had ik dus ook problemen mee!

alsvolgt mijn (de?) methode;

- klik op de foto in ImageShack

- klik op het bovenste bolletje (share it) rechts naast de foto

Dan krijg je een scherm met Fullsize en Thumbnailsize
Onder de Fullsize zie je de opties; Forums, Sites, Friends en Direct.

- klik op de Direct optie (de regel licht niet eerst op o.i.d.  en je cursor blijft gewoon zoals 'ie is!)

- gewoon op deze regel klikken!!! dan wordt 'ie blauw

- dan Ctrl C (kopie) en vervolgens terug naar 850forum, naar het fotobericht dat je aan het schrijven bent

- dan Ctrl V (= plakken)

- dan [   img   ] direct voor de regel en [   /img   ] aan het eind
(spaties weghalen tussen [ ] en img & /img
LET OP: de haken moeten echte, haakse haken zijn en niet de geboden 'haken' ( )

(mocht iemand er een eenvoudiger methode voor hebben ......)

Bij mij is dit dan het resultaat!

en ook dit;

of zoiets

Overigens....

Welkom op't forum en succes met de estate!
(ook heel praktisch voor het vervoer van takkenbossen en teeeeelelenzen van
8505 mm.

Groet,
Pieter