van een volvootje in een HUMMERTJE

Gestart door VELTMAN, 18-09-2008 12:56:41

Vorige topic - Volgende topic

VELTMAN

1O september was ik jarig. Zoals gewoonlijk doe ik weinig tot niets met mijn verjaardag, alleen daar dachten ze op het werk anders over. Een van mijn collega's vond dat ik na al die tijd wel eens een keer in het zonnetje gezet mocht worden. klaarblijkelijk ben ik van veel toegevoegde waarde voor mijn baas.

Wat hadden ze gedaan: ze hadden een HUMMER H2 voor een aantal dagen geregeld waar ik eens lekker mee mocht toeren!! Naast volvo liefhebber ben ik een groot liefhebber van amerikaanse auto's met een leuke V8 in het vooronder. Tja dan is zo'n Hummer natuurlijk helemaal goed!!  6 liter V8 met een koppel van hier tot Tokio. Fanatisch aparaat!! Ik heb nooit kunnen vermoeden dat een auto zoveel emotie kan oproepen bij mensen . Ik had enige negatieve reacties verwacht gezien de mediahype rond dergelijke auto's, maar ik heb er geen enkele gehad alleen maar positieve reacties.

-jongeren bij een school die spontaan hun fietsen op de grond lieten vallen en de straat op renden, voor de hummer gingen staan foto's maken met hun mobieltjes
-4 jonge Turkse jongens die heel beleefd vragen of ze in de auto mogen kijken en de vraag niet konden onderdrukken of ze een stukkie mee mochten rijden. Tuurlijk jongens! Lachend van de zenuwen en opwinding achterin onderhand van de bank afrollen geweldig
-En maar weer al die mensen die maar zwaaien en toeteren en met de lichten knipperen, ook fietsers die gewoon naar je zwaaien bizar zoals gezegd.
-Mijn zoontje heeft het helemaal gemaakt op school en is inmiddels daar helemaal de VIP met zijn vader met " zijn" Hummer.
-Bij een stoplicht sta ik naast een Touareg, de man kijkt stoer voor zich uit en vervolgens opzij. Ik zie zijn ogen naar boven gaan en hij zegt zonder woorden "Jezus ik dacht dat die van mij groot was" om vervolgens beschaamd maar weer voor zich te kijken in zijn Volkswagen

Kortom, maatschappelijk verantwoord tja ik weet het niet, maar 1 ding is mij duidelijk geworden de Hummer is geen auto, de Hummer is een icoon, een metafoor die zoveel positieve energie los maakt en mensen gewoon bij elkaar brengt, dat ik dacht " zo moet het leven gewoon zijn"
Met weemoed stap ik maar weer in mij volvootje tja dat hoort ook bij het leven. :eusa_eh:

elmarconi

Citaat van: VELTMAN op 18-09-2008 12:56:41
de Hummer is een icoon, een metafoor die zoveel positieve energie los maakt verbruikt en mensen gewoon bij elkaar brengt

Leuk verhaal!  :D
--
Autogas Inside . . .

Snellebaksteen

Verandering van spijs doet eten! Veel plezier in je Volvo straks weer  ;D
Nomore Kliko Koereur, Nomore Dark D5 Driver, D6 Hybrid is the future.
Saaie Silver S40 on the Side.

Ben

En zo'n verhaal durf je zonder foto's te plaatsen !! :eusa_snooty:  ;D

VELTMAN

ik zou heel graag foto's willen plaatsen maar ik heb in dit forum al een vaker gezegd; ik weet niets van computers en interreseerd me ook niets dus ik snap er geen zak van hoe je dat moet doen maar ik heb uiteraard foto's

Freakybaby

Mail de foto's maar, dan zet ik ze online.

Mooi verhaal!
Als ik jou rechts voorbij ga, zit jij te lang links!

Zoiets moois, en temperament, en af en toe zo enorm koppig, en kost me een fortuin? Ja, dat moet vrouwelijk zijn

VELTMAN

waarschijnlijk domme vraag maar welk mail adres moet ik gebruiken ??

VELTMAN

ik heb zo juist wat foto's aan je verstuurd naar het adres zoals aangegeven bij je gegevens

Freakybaby

Als ik jou rechts voorbij ga, zit jij te lang links!

Zoiets moois, en temperament, en af en toe zo enorm koppig, en kost me een fortuin? Ja, dat moet vrouwelijk zijn

Emhavee

leuk verhaal hoor,
maar wat een ordinaire proletenbak :evil:

tackle

idd. gefeliciteerd, maar da's toch geen auto...

VELTMAN

kom op jongens ik ben echt een volvo liefhebber maar dit is toch gewoon geweldig en het rijdt fantastisch kan niet anders zeggen.

VELTMAN

en sorry Freek maar bedankt voor het plaatsen van de foto's  !!!!

Marc O.

Erg indrukwekkende auto! Gefeliciteerd nog met je verjaardag!
...The Nile isn't just a river in Africa...

pooh

Citaat van: VELTMAN op 18-09-2008 12:56:41
Fanatisch aparaat!!

ondanks de spelfouten denk ik dat je het onbewust goed verwoord. (foute auto voor de fanatiekelingen..)

maar goed, ieder het zijne zullen we maar zeggen....fijn dat je zo'n leuke verjaardag hebt gehad en felies nog.

Teken de petitie tegen het dodingsstation en de gemeenten in Cadiz!
Direct naar de petitie: www.petitiononline.com/perrera/petition.html