Carbon motorkap

Gestart door BenC70ES, 10-09-2003 21:24:13

Vorige topic - Volgende topic

Reitse

Citaat van: Yellow Banana op 20-11-2003 20:47:49
Citaat van: vfredje op 20-11-2003 20:09:17
Waar hebben jullie het toch over. Wij rijden toch Volvo.

En? Is er dan een wet hoe een Volvo-rijder zich dient te gedragen?
Ja, speciaal voor die witte Volvo's met van die rare oranje en blauwe diagonale strepen erop en blauwe kerstverlichting op dak en achter de grille... ;)

s©ub@

dat is nou net een verkeerd voorbeeld Reitse; juist die volvo's (en dan met name hun berijders) die staan boven de wet en hoeven zicht dus niet aan regeltjes te houden, helaas...  :-\
ik heb zo'n hekel aan bumperklevers,
... laatst zat er wéér één voor me!

L@rs

ik denk dat het op mijn zwarte sedan toch wel mooi zal staan! alleen een beetje duur.....
misschien plakken een optie?

Marc 0101.001

Citaat van: L@rs op 21-11-2003 19:59:46
ik denk dat het op mijn zwarte sedan toch wel mooi zal staan! alleen een beetje duur.....
misschien plakken een optie?

Wordt ie alleen maar zwaarder van  ;D

Roeland

Zijn er alleen motorkappen eigenlijk van carbon? Of ook achterkleppen, portieren etc....

Niet dat ik dat wil... vindt het niet echt wat voor mijn XC. Maar qua gewichtsbesparing kan je dan een heel eind verder komen.
66 > Daf 66 > 745 2.3t > 855 2.5 20V > V70 XC > V70 D5

micdee

Citaat van: scub@ op 21-11-2003 08:23:08
dat is nou net een verkeerd voorbeeld Reitse; juist die volvo's (en dan met name hun berijders) die staan boven de wet en hoeven zicht dus niet aan regeltjes te houden, helaas...  :-\

Hoewel zij zich meestal wel zo gedragen, behoren zij zich ook aan de wet te houden.... behalve als zij "ergens mee bezig zijn" dan hebben ze ontheffing....