De Volvo familia

Gestart door heerhugo, 13-03-2009 15:44:05

Vorige topic - Volgende topic

heerhugo

Hallo,

Ik ben Glenn bijna 21 jaar oud. Ik zelf rijd geen eigen Volvo maar mijn ouders hebben 3 van die bakken voor de deur. Mijn pa heeft 25 jaar bij de Volvo in Adam-west gewerkt het virus zit er nog altijd goed in dus. Ik vind het zelf ook leuk om nog wat te sleutelen aan de auto's.
Ik heb alvast 3 foto's voor jullie de rest moet nog komen...
Er is ook het nodig gedaan aan de auto's maar daarover later meer met ook meer foto's
De S80 hoort hier natuurlijk eigenlijk niet thuis...  :eusa_silenced:  :angel:

De S80

2 maal C70

Coupe

De S80 is echt onze gezinsauto en daarmee gaan we ook echt met z'n vieren in weg.

Met de cabrio rijd me vader elke dag 15 kilometer naar z'n werk en word in de zomer veelvuldig gebruikt.

De coupe word een echte racer. Er zit al de originele Volvo/Remus sportuitlaat onder maar hij word nog getuned en misschien komt er nog een downpipe onder.
Met de coupe word weinig gereden me moeder rijd er 2 keer in de week mee naar haar werk in Alkmaar ook ongeveer 15 km per dag en voor de rest word ie gebruikt voor wat andere ritten.

De cabrio gaat waarschijnlijk na de zomer weg en daarvoor moet dan een 850 T-5R CY komen  ;D

Rogers XC 70 2000

welkom hier.

erg mooi wagenpark.

doet u mij die blauwe maar en nee... u hoeft m niet in te pakken... neem m ook zo wel mee .... ;D

animalT5R

Hey Dorpsgenoot,
Mooi wagenpark,is volgens mij niet al te ver van mij af[rivierenwijk]
Gr Johan
Im not that smart,but i can lift heavy things

just beat my advise maar in de wind....

hathü

Hoi Glenn,
Dat staat mooi voor je huis, je mag wel blij zijn met een een Pa met het Volvo-virus.  ;)

heerhugo

@Rogers XC 70 2000

Bedankt ! Na de zomer is ie waarschijnlijk te koop ;)

@animalT5R

Dankjewel, deze staan in zuidwijk ;)

@hathu

Ja wel he :D Ik ben zeer blij dat me Pa het virus (nog) heeft voorheen gaf hij niet zoveel om auto's (hij is auto monteur) maar sinds we weer een Volvo hebben gekocht (S80) is het hobby geworden.

The Saint

Die zilverkleurige S80.. ik ken iemand uit HHW die...  ;)

Welkom op het forum Glenn.

Ik woon in Alkmaar dus ik hou de C70's in de gaten! (Zelf sinds 2 maandjes zonder C70..)
No shirt no shoes, no pinball

heerhugo

Citaat van: The Saint op 13-03-2009 18:12:37

Ik woon in Alkmaar dus ik hou de C70's in de gaten! (Zelf sinds 2 maandjes zonder C70..)

Er is nog iemand in HHW die heeft net zoals bij onze S80 z'n stootstrips in kleur laten spuiten, bedoel je die ?

Misschien zie je ze een keer voorbij flitsen, wat voor C70 had je zelf ?

The Saint

Citaat van: heerhugo op 13-03-2009 18:17:14

Er is nog iemand in HHW die heeft net zoals bij onze S80 z'n stootstrips in kleur laten spuiten, bedoel je die ?

Vwb de S80: dan moet je maar even naar "Animals belevenissen" bij de weblogs kijken  ;)

Zelf heb ik een paar jaar in een C70 T5 uit 1998 in de kleur saffron met 18 inch Tritons gereden. Heb 'm pas geruild voor een V70 R AWD.

Was vanmorgen nog in HHW met een zwarte C30 die ik zakelijk rijd.
No shirt no shoes, no pinball

heerhugo

Citaat van: The Saint op 13-03-2009 18:21:22
Citaat van: heerhugo op 13-03-2009 18:17:14

Vwb de S80: dan moet je maar even naar "Animals belevenissen" bij de weblogs kijken  ;)

Zelf heb ik een paar jaar in een C70 T5 uit 1998 in de kleur saffron met 18 inch Tritons gereden. Heb 'm pas geruild voor een V70 R AWD.

Was vanmorgen nog in HHW met een zwarte C30 die ik zakelijk rijd.

Oke ga ik een keer opzoeken ;)
Ook geen straf die V70 R dacht ik zo :D
Nouja misschien kom je ze is een keer tegen;)

eau rouge

welkom op het forum Glenn, praat je vader om om die S80 weg te doen en daar de T5 voor terug, dan hebben jullie drie echte auto's. Die zilveren coupe is mooi zeg met die velgen.

heerhugo

Citaat van: eau rouge op 13-03-2009 21:10:22
welkom op het forum Glenn, praat je vader om om die S80 weg te doen en daar de T5 voor terug, dan hebben jullie drie echte auto's. Die zilveren coupe is mooi zeg met die velgen.

Ja nouja ik vind de S80 toch ook een erg mooie mooi auto. Hij rijdt ook heerlijk overigens. Maar als we hem nu weg doen is ie niets meer waard dus ik denk dat we er voorlopig nog een tijdje inblijven rijden. Ik hoop zelf dat de T-5R er komt maar ik zou niet willen dat de cabrio weggaat (dilemma....).
Bedankt voor het compliment van de coupe, er zaten eerst van die look-a-like velgen (BBS) onder met die inbusjes maar deze staan toch een stuk beter in het antraciet :D