Skelter stelt zich voor

Gestart door Skelter, 25-09-2008 21:31:16

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Skelter

Dag!

Na een klein jaar informatie te hebben opgezogen op dit forum (echt indrukwekkend en zeer handig - hulde), heb ik gister mijn pampermobiel (mondeo station) ingeruild voor een even oude volvo 850 estate 2.5 10v uit mei 1996. Het gaat om een Holiday uitvoering (?), nautic blauw met., met ecc., el. ramen voor, LM-velgen (6 spaaks = cetus?), half lederen bekleding, kinderzitje in de achterbank, koplampwissers en nog een hoop snufjes die ik nog moet ontdekken. De kilometerstand is 203.000.

Na een dag wat een heerlijke auto om mee te rijden. Geweldige wegligging, trekt ook lekker goed door. Minpuntje: windgeruis vanaf 80 km/u.

Ik raakte besmet met het volvovirus na het rijden in een 240 estate uit 1991, maar wil toch iets vlotters en moderners. Een ritje in een 855 2.5 20v uit 1993 met 300.000 km op de teller van een vriend trok me over de streep. Heb nog wat V70 classics bekeken, maar die binnen het budget pasten vond ik toch minder. Als je mijn 855 van niet al te dichtbij bekijkt (hier en daar krasjes..) lijkt ie echt nieuw!  :D

Foto's volgen uiteraard.

groet,

skelter

rifwachter

Hallo skelter,


welkom op het forum,

veel plezier met je nieuwe aankoop.
Volvo S70 2.5, Volvo 850R, Volvo S60R, Volvo V70 D5, Volvo S60 D5, Volvo C70 D5 en een citroën CX 2500 prestige turbo

MichielMaas

He Skelter, Volvo is een veel betere keuze dan een Flop Mondeo. Heel veel plezier ermee en welkom op het forum.  ;)

Bouke

Welkom Skelter,

Weer iemand besmet met het volvo-virus ;D. Eerst nog wassen zeker voor de foto´s :eusa_whistle:

FGG

Citaat van: Skelter op 25-09-2008 21:31:16
Na een dag wat een heerlijke auto om mee te rijden. Geweldige wegligging, trekt ook lekker goed door.

Ik verbaas me daar toch telkens weer over. Zo geweldig is die wegligging van onze Estates niet, maar ok.


Gefeliciteerd met de aankoop en welkom op 't Forum, Skelter.

Zes-spaaks zou idd heel goed een setje Cetussen kunnen zijn.

FGG

Citaat van: LarsDan ga je toch iets langzamer...
Moet ook wel met 100pk minder :eusa_think:

darius

Skelter ze zijn inderdaad cool he. Veel plezier en welkom............ :eusa_dance:
darius
No show, only go.

Amazon

Succes met je "nieuwe" auto.

Windgeruis is vaak op te lossen door de raamlijsten weer even goed te monteren of de deurstijlen iets strakker te laten sluiten.

Staat wel het nodige over op het forum.
Bigger and better!

Skelter

Bedankt voor de tip over de deurposten, ga ik uitzoeken.\!

@FGG: vergeleken met een zwabberende mondeostation ligt de 855 toch een stuk stabieler op de weg. maar als een flitsende bochtenridder voelt het idd niet aan.

rovelra

Hallo en welkom !!!

Heb je ook foto's?

MvG Rogé