Meeting 850R-eigenaren

Gestart door Joris_Scholte, 16-06-2008 21:07:14

Vorige topic - Volgende topic

FGG

Citaat van: walter leever op 05-10-2008 01:49:07
is er dan geen behoefte aan deze meeting? ???

Misschien hierom:

Citeer
Citaat van: kefke2001 op 29-09-2008 18:35:51
Zeg effe een vraagje waarom een meeting per type wagen? Het zijn toch allemaal 850's nietwaar?

Die 2.5 20V eigenaren zijn over het algemeen apart volk, die voelen zich te goed om tussen 10V's en turbo te staan... :eusa_whistle:

Hoewel ik in dit topic weinig merk van een bepaalde vorm van onderscheidt of eigenlijk meer de tegenstand daarin. Je kan je dan afvragen wie of wat nou het aparte volk is dan. :eusa_whistle:

Citaat van: LarsDan ga je toch iets langzamer...
Moet ook wel met 100pk minder :eusa_think:

walter leever

misschien is het verstandig om er een "gewone"meeting van te maken. 8)

kunnen de mensen die naar DOORN wilden komen(18 okt.) op 30 nov. gewoon door rijden naar WIJK BIJ DUURSTEDE :evil:

ik zeg komt allen :eusa_clap: :eusa_drool:

Autogek

Lijkt mij wel wat. Afstand is de moeite niet, jammeR haast ;).
244 DL > 244 GL aut. > 855 GLE > 855R automatic > 855 GLE > 854 GLT 1992 > 244 DL, en dan nog iets Frans op diesel.

Enno

Citaat van: walter leever op 05-10-2008 13:33:58
misschien is het verstandig om er een "gewone"meeting van te maken. 8)

kunnen de mensen die naar DOORN wilden komen(18 okt.) op 30 nov. gewoon door rijden naar WIJK BIJ DUURSTEDE :evil:

ik zeg komt allen :eusa_clap: :eusa_drool:

Ik heb geen bezwaar tegen het feit dat eigenaren van bepaalde types 850 het leuk vinden een R meeting of 2.5-20V (GLT)  meeting te organiseren. Er zijn blijkbaar mensen die daar anders over denken.

John R

Als die van mij weer hersteld is, kom ik zeker ook langs. (Vorige week voor de deur in elaar gereden, is nog spannend of ie los gaat of niet.) Wellicht dat ik anders met een andere auto kom kijken.

walter leever

heb een berichtje gehad van Mark,het is helaas niet mogelijk het paaltje op de markt te laten zakken zonder vergunning. :eusa_doh:

nieuwe voorgestelde locatie: de haven daar bij die molen...........die mooie molen,sorry :eusa_sick:

het haventerrein dus.

is er behoefte om na de meet&greet een hapje te gaan eten ergens? ???

groeten,walter

Taranis

Citaat van: walter leever op 25-10-2008 18:39:57
is er behoefte om na de meet&greet een hapje te gaan eten ergens? ???

Hangt af van het tijdstip van de meeting...

KIM

En welk tijdstip kiezen we dan?

walter leever

een uur of 3 is dat niks?

Taranis

Wat mij betreft prima...

KIM

Best; zie ik jullie dan...

kefke2001

Hey hey

Ik heb nooit gezegd dat ik er iets op tegen heb dat jullie een meeting willen organiseren per type volvo.
Ik vroeg me gewoon af waarom per type en niet alle 850 eigenaren?
Kan er daarvoor iemand een duidelijke uitleg geven?
Groeten

Ps ik heb een 2.4 20V Glt  ;)

Taranis

Citaat van: kefke2001 op 10-11-2008 08:37:46
Kan er daarvoor iemand een duidelijke uitleg geven?

Het is gewoon een excuus om een meeting te organiseren. Alle types zijn welkom, alleen is het thema deze keer de 850R.
Wie weet volgend jaar de zwarte-ventieldopjes-meeting? :eusa_dance: (mag je zelfs komen als je groene ventieldopjes hebt  ;) )

VolvoFan

Ook de mogelijkheid om met een S70 R te komen? Lijkt me leuk, ben nog niet zolang actief hier maar ben geintresseerd in een leuke meeting!

Hoor het graag!?

kefke2001

aaaah ok nu snap ik het
sorry voor het misverstand,my bad