Hoe stop ik de backfires?

Gestart door aragorn, 16-07-2008 17:14:54

Vorige topic - Volgende topic

JoostG

en de km stand lag ook tussen de 300 en 400K zeker :P
De lpg tank was zeker ondergebouwd...of was het nu ingebouwd.... :P

Kortom niet té serieus nemen dus :)
Automaat eruit, handbak erin. Leve de roffel!

-D©©©L-

of is het een 440 met calgon in het koelwater ?

Baske 2.0T5

Citaat van: JoostG op 28-07-2008 15:09:45
naja sorry, maar als iemand bougies niet correct kan schrijven wil ik niet verder weten wat de staat van de auot is  :eusa_doh:

Nah, iemand kan ook gewoon dyslectisch zijn natuurlijk... (trouwens auot?  ;))

Een van mijn beste vrienden heeft bijvoorbeeld een garage en is zo dyslectisch als de pest. Wanneer hij een auto plaatst op internet zou het ook zomaar heel goed kunnen dat hij spelfouten in de advertentie plaatst. Dat wil echter niet zeggen dat hij geen goede auto's/ kwaliteit werk/ service levert toch? Ik snap je terughoudendheid wel maar het is écht geen graad meter!

Het leverde wel hylarische momenten op toen ik mijn eerste auto bij hem ging inruilen en hij op het bonnetje moest schrijven wat ik inruilde (een hyundai excel  ;D).

JoostG

Hahahahahahahaha

Nee met alle respect, ik heb dat zelf ook. Het is meer de stijl van het topic :-d

Hans Duiven

Citaat van: Misha op 27-07-2008 23:50:08
Vet topic dit ! :eusa_clap:

Of zoals ze bij Topgear zouden zeggen: "SubZero!!"  ;D

JoostG

Baske 2.0T5

Citaat van: JoostG op 28-07-2008 15:24:45
Hahahahahahahaha

Nee met alle respect, ik heb dat zelf ook. Het is meer de stijl van het topic :-d

Ow ok, verkeerd geïnterpreteerd dan :angel:.

FGG

Citaat van: Baske 2.0T5 op 28-07-2008 15:24:30
Citaat van: JoostG op 28-07-2008 15:09:45
naja sorry, maar als iemand bougies niet correct kan schrijven wil ik niet verder weten wat de staat van de auot is  :eusa_doh:

Nah, iemand kan ook gewoon dyslectisch zijn natuurlijk... (trouwens auot?  ;))

Een van mijn beste vrienden heeft bijvoorbeeld een garage en is zo dyslectisch als de pest. Wanneer hij een auto plaatst op internet zou het ook zomaar heel goed kunnen dat hij spelfouten in de advertentie plaatst. Dat wil echter niet zeggen dat hij geen goede auto's/ kwaliteit werk/ service levert toch? Ik snap je terughoudendheid wel maar het is écht geen graad meter!

Het leverde wel hylarische momenten op toen ik mijn eerste auto bij hem ging inruilen en hij op het bonnetje moest schrijven wat ik inruilde (een hyundai excel  ;D).

Hilarisch.

Even inhakend op de advertentie van de dyslectische monteur. In zo'n geval zorg je dat iemand anders dat voor je doet. Dergelijke advertenties stoten gigantisch af en zijn stuk voor stuk gemiste kansen.
En wanneer je dyslectisch bent en je op een forum begeeft loop je kans daar op afgerekend te worden, net als ik meerdere malen ben afgerekend op mijn gebrek aan technische kennis.
Met alle respect, maar de posts worden bijzonder onleesbaar en de kans dat je serieus genomen wordt wordt erg klein. Neem de tijd, kijk je post eens goed na, gebruik leestekens...

Citaat van: LarsDan ga je toch iets langzamer...
Moet ook wel met 100pk minder :eusa_think:

Baske 2.0T5

Hahaha, dank voor de correctie. Zo zie je maar wat snelheid doet...

Ik ben het zeker met je eens dat het mensen afstoot. Sterker nog, ik merk het af en toe zelfs aanmezelf. Het enige wat ik probeerde aan te geven, is het feit dat het gewoon geen echte graadmeter is. Niet meer en niet minder.

Wanneer ik een advertentie van hem zie waar dan fouten in staan, laat ik hem deze uiteraard corrigeren. Gewoon omdat je dan beter over komt op mensen. Eigenlijk is dat al erg zat. Het feit dat mensen elkaar afrekenen op schrijftaal op een forum vind ik eigenlijk net zo slecht als afrekenen op technische kennis... Je kunt toch ook gewoon van elkaar leren?

fbm

Citaat van: FGG op 28-07-2008 16:25:23
net als ik meerdere malen ben afgerekend op mijn gebrek aan technische kennis.

En je drang naar "origineel" dan?  :eusa_whistle:

;)

JoostG

Citaat van: Baske 2.0T5 op 28-07-2008 17:06:57
Je kunt toch ook gewoon van elkaar leren?

Helemaal mee eens. Maar toch, als ik dan weer een advertentie zie staan van een "geresiveerde / geseriveerde kop" moet ik altijd toch wel een beetje lachen. :)

FGG

Citaat van: JoostG op 30-07-2008 11:07:28
Citaat van: Baske 2.0T5 op 28-07-2008 17:06:57
Je kunt toch ook gewoon van elkaar leren?

Helemaal mee eens. Maar toch, als ik dan weer een advertentie zie staan van een "geresiveerde / geseriveerde kop" moet ik altijd toch wel een beetje lachen. :)

Ik lach daar niet om hoor...

Citaat van: LarsDan ga je toch iets langzamer...
Moet ook wel met 100pk minder :eusa_think:

-D©©©L-

Citaat van: aragorn op 27-07-2008 17:18:58
nee op benziene is hij en monster van wagen ma heb er schriek van gekregen, het is en oude wagen tenslote heb maandag mijn ander wagen en deze mag dan zo weg voor 1900€

Hoe staat het met de verkoop ?

robbedoes

backfires?

Misgien probeer olie sgoonmaake! ?  Helbt alteid enne probleem isk wech, dann.

Het is niet correct om te lachen maar soms gaat het toch wel eens te ver in die advertenties. Tot op zekere hoogte m.i. ook gemakzucht.

Bor  ::)
september 2008 - heden: V70 2.5 AUT LPi november '98
april 2006 - augustus 2008: V70 2.4 170 LPi oktober '99
mei 1997 - april 2006: 240 2.3 Polar juni '92