Helaas bijna 3000 Volvo's minder...

Gestart door Johann, 14-12-2002 17:23:36

Vorige topic - Volgende topic

denkweb

Het houdt nu niet meer op, iedereen aan het werk met photoshop...

Reitse

@joris: Leuk man eigen huis! dat wordt zomers lang schilderen, klussen aan de buitenkant, en in de winter binnen...  :P

Ben ik dan de enige die geen airco in de 850 heeft én niet met photoshop knooit?  :D

Joris_Scholte

Citeer@joris: Leuk man eigen huis! dat wordt zomers lang schilderen, klussen aan de buitenkant, en in de winter binnen...  :P

Ben ik dan de enige die geen airco in de 850 heeft én niet met photoshop knooit?  :D

Nee, we zijn met z'n tweeën.

Eigen huis is echt gaaf. Financiële bijdragen zijn trouwens altijd welkom.  ::)

denkweb

Geen airco? Je hoort er gelijk niet meer bij ;-)

Kan ik nu lekker zeggen ;-)

Joris_Scholte

En bedankt hè?  ;)

Reitse

CiteerNee, we zijn met z'n tweeën.

Eigen huis is echt gaaf. Financiële bijdragen zijn trouwens altijd welkom.  ::)
Heel gezellig!

Hmm... heb net de rekening van de 180dkm beurt gekregen...  ;)

Joris_Scholte

CiteerHeel gezellig!

Hmm... heb net de rekening van de 180dkm beurt gekregen...  ;)

Was vast minder gezellig...

Edwin

CiteerI see. Nee, nieuwe bus koop ik niet; ben wel gek maar niet dom (nou ja, er zijn er die daar anders over denken). Ik heb een huis gekocht, dus moet hypotheekje bij. Allemaal heel spannend.

Heee Joris, gefeliciteerd man! Echt top een eigen keet!! Wanneer is de housewarming party voor 850clubleden, dan zullen we eens even een file in de straat maken met onze 850's. Weet de buurt voor eens en voor altijd ook gelijk met wat voor auto je rijdt. jig jig.

gr. Edwin.  8)

Reitse

CiteerWas vast minder gezellig...
Juh... maar goed, de niet standaard-beurt dingen werden niet in rekening gebracht :D ;D :D (Lang leve de Bovag!!! :D)

Frans Harkema

CiteerBen ik dan de enige die geen airco in de 850 heeft én niet met photoshop knooit?  :D

Nee, ik heb ook geen airco en doe niets met photoshop.  ;)

Reitse

Hiep hiep rahoe! een derde 850 metzonder airco! Ze bestaan dus toch! :D

Joris_Scholte

CiteerHeee Joris, gefeliciteerd man! Echt top een eigen keet!! Wanneer is de housewarming party voor 850clubleden, dan zullen we eens even een file in de straat maken met onze 850's. Weet de buurt voor eens en voor altijd ook gelijk met wat voor auto je rijdt. jig jig.

gr. Edwin.  8)

24 maart is de overdracht. Parkeren in de straat is lastig, vaak vol.  :(

Joris_Scholte

CiteerHiep hiep rahoe! een derde 850 metzonder airco! Ze bestaan dus toch! :D

Wij zijn zeldzaam. We staan bijna op de lijst van bedreigde diersoorten.  ;)

Reitse

CiteerWij zijn zeldzaam. We staan bijna op de lijst van bedreigde diersoorten.  ;)
Dán wordt het tijd voor een grote inzamelingsactie! Houd de airco-loze 850 in stand! Stort nu! Voor het te laat is! :D ;D

Reitse

Citeer24 maart is de overdracht. Parkeren in de straat is lastig, vaak vol.  :(
Och, je hebt relaties met een sleep-bedrijf...  ;)