bigbreaks

Gestart door nico1, 30-09-2008 13:08:43

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

nico1

ja verkeerd geschreven break in plaats van brake, snappie, ze zijn zo scherp hier ;D
carbon blauw das mijn volvo nou

JCviggen

misschien volgende keer even kijken wat past voor je wat besteld?  ;D

De extra diameter krijg je weinig voor terug nl.
Stage eleventy by backyard tuning


Citaat van: Duitsers"Da komt der verruckter mit der Volvo wieder"

V70geRwin

Citaat van: nico1 op 30-09-2008 19:02:30
ja verkeerd geschreven break in plaats van brake, snappie, ze zijn zo scherp hier ;D

http://thehorsecommunity.yuku.com/topic/5747

Turbo-Geek

#18
Grotere schijven zie je vaak in combinatie met grotere (lees meer zuigers) klauwen en dito blokken die normaal niet meer om een deel van de omtrek van een bepaalde schijf passen, maw een groter remoppervlak vraagt dus grotere blokken en dus grotere klauwen en uiteindelijk grotere omtrek schijven.
Deze schijven zijn niet altijd groter qua netto oppervlak aangezien men het onafgeveerd gewicht niet ongunstig wilt beinvloeden en het hart dus groter is, en dat wordt weer opgevuld met de lichtgewicht rotor 'bell'.

Dus als de klauw en de blokken hetzelfde zijn bij bijv. een 330mm set als bij een 355mm set dan zal er niet tot nauwelijks een performance verschil zijn.
Echter als het past (in jouw geval dus niet) dan staat het wel beter wat de velg wordt mooier gevuld.


Aan de andere kant is het jammer dat de mensen die zo 'scherp' zijn eigenlijk Oostindisch doof 'scherp' zijn want als ik ze meestal niet zo reageren in de regelmatig geplaatste BS topics.  :police:
-------------------------------------------------------
  The things you own end up Owning you !
-------------------------------------------------------

Flipjes 850 R

Citaat van: nico1 op 30-09-2008 19:02:30
ja verkeerd geschreven break in plaats van brake, snappie, ze zijn zo scherp hier ;D

Gaat dit topic niet over grote Franse stations ??  ;D

idd eerst kijken wat past, en dan bestellen lijkt me voordeliger.... iig succes, ik ben benieuwd naar je bevindingen.
855 R Automaat Dark Olive Pearl

nico1

ze moesten gelukkig nog besteld worden, denk dat ik dan maar voor de 6 pots 330 schijf ga, ik hoor nu dat het niet zoveel scheelt, dus ja dat maakt de keuze makelijker, hoef ik geen andere velgen tekopen, bedankt voor de info
carbon blauw das mijn volvo nou