srs airbag lampje gaat niet uit

Gestart door ramouke77, 04-10-2008 12:22:12

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

ramouke77

Kan me iemand helpen met het volgende, laatst heb ik mijn dashboard moeten demonteren om mijn kilometerteller te maken(beruchte tandwieltje) toen heb ik het stekkertje van de passagiersairbag los moeten halen daarna alles weer in elkaar gezet stekkertje erin maar nou komt het, het rode srs airbaglampje blijft nu branden op dashboard weet iemand hoe ik dit uitkrijg of kan resetten? Alvast bedankt!!!! groeten Raymond

mehn

Dan zit waarschijnlijk de stekker er niet goed in, óf je hebt het contact aangehad voordat het stekkertje weer aangesloten is.

850R: Ferrita - PLX - Koni - Intrax - Android 4.4 Kit Kat
XC60 D4 AWD:

elianmars

Citaat van: mehn op 04-10-2008 15:46:27
Dan zit waarschijnlijk de stekker er niet goed in, óf je hebt het contact aangehad voordat het stekkertje weer aangesloten is.

Hoe dan ook, even laten resetten bij de dealer. Zij kunnen ook snel genoeg zien of de boel wel goed is aangesloten. Is dat namelijk niet het geval, dan gaat het lampje weer vrolijk branden (Ik spreek uit ervaring  :eusa_shifty:).

mehn

Citaat van: elianmars op 04-10-2008 15:50:05
Citaat van: mehn op 04-10-2008 15:46:27
Dan zit waarschijnlijk de stekker er niet goed in, óf je hebt het contact aangehad voordat het stekkertje weer aangesloten is.

Hoe dan ook, even laten resetten bij de dealer.

Resetten kan ie zelf.

850R: Ferrita - PLX - Koni - Intrax - Android 4.4 Kit Kat
XC60 D4 AWD:

elianmars

Citaat van: mehn op 04-10-2008 15:56:22
Citaat van: elianmars op 04-10-2008 15:50:05
Citaat van: mehn op 04-10-2008 15:46:27
Dan zit waarschijnlijk de stekker er niet goed in, óf je hebt het contact aangehad voordat het stekkertje weer aangesloten is.

Hoe dan ook, even laten resetten bij de dealer.

Resetten kan ie zelf.

OBD I?

Bij mijn wagen was het in ieder geval niet mogelijk.

mehn

Ja T-5R CY staat onder zijn avatar. OBD-I dus.

850R: Ferrita - PLX - Koni - Intrax - Android 4.4 Kit Kat
XC60 D4 AWD:

ramouke77

Inderdaad Mehn, ik heb het contact aangezet toen de stekker er niet in zat(wist ik niet).Ik heb daarna wel de stekker er goed ingestoken dus dat zit goed, hoe moet ik dat dan aanpakken met die obd-1? Thanx voor de reacties

BartusKN

Citaat van: ramouke77 op 04-10-2008 17:27:52
Inderdaad Mehn, ik heb het contact aangezet toen de stekker er niet in zat(wist ik niet).Ik heb daarna wel de stekker er goed ingestoken dus dat zit goed, hoe moet ik dat dan aanpakken met die obd-1? Thanx voor de reacties

http://www.volvo850forum.nl/index.php/topic,15927.0.html

hier kan je er alles over lezen

ramouke77

Kijk hier heb ik wat aan ik ga het morgen proberen en hou jullie op de hoogte of het gelukt is.De mazzel

ramouke77

Hee mannen, bedankt voor alle info het is gelukt het lampje is uit........ klasse!!!!!!!