Emissielampje

Gestart door John, 27-09-2002 17:51:38

Vorige topic - Volgende topic

John

Lampje is gaan branden, nu heb ik gelezen dat het een emisielampje betrefd. Hier staat echter zeer weinig bij en ben benieuwd of er mensen zijn die mij meer kunnen vertellen. Wat houd het precies in en hoe kan ik hem weer uitzetten? evt door te resetten??? jaja ik weet het anders het lampie eruit halen  ;)

Alvast bedankt, John

John

Nou ik heb zelf maar de oplossing gevonden, het zal wel een domme vraag zijn geweest??????

gr John 850 glt

Zet contact aan en steek het stekkertje in van A in nummer 2 druk op het knopje 1 maal en dan gaat het l.e.d. knipperen bv 4x 1x 1x (zit een korte pauze tussen het knipperen)je leest hiermee de foutcode uit dit doe je nog een keer daarna druk je het zwarte knopje 8 sec in en weer los als het l.e.d weer gaat branden druk je hem weer 8 sec in.Als het goed is gaat het lambda lampje uit zoniet herhaal je dit in nr 6 ook.Wel alle foutmeldingen 2 maal uitlezen en op dezelfde manier resetten. Veel succes.

Resetten servicelampje:
Zet de motor aan en in het linker "doosje" de stekker in nr7, dan 4x drukken tot lampje flikkert,
dan 1x drukken tot lampje flikkert, dan 5x drukken tot lampje flikkert, dan nog 1x drukken en het
service lampje moet uit zijn.

VOOR DE GENE DIE NET ZO ALS MIJ ZIJN< GRAPJE HOOR :-*

wladimir

ik heb hetzelfde probleem,maar over wat voor stekkertje heb je het ?
gr wladimir 850 2.5 20v

thuur

Citaat van: wladimir op 07-10-2008 00:48:15
ik heb hetzelfde probleem,maar over wat voor stekkertje heb je het ?
gr wladimir 850 2.5 20v

Hulde voor je zoekactie en welkom op het forum! :eusa_clap:

Hier vind je een wat uitgebreider antwoord:
http://www.volvo850forum.nl/index.php/topic,15927.0.html

Gr 8)