Automaat knalt hard in de achteruit.

Gestart door Roger v70R, 06-10-2007 15:43:48

Vorige topic - Volgende topic

hagen63

Beste medeforumgebruikers en speciaal de heer MEHN,
Mijn 850-estate, km-stand 257.000km heeft dezelfde kuren als die van MEHN. Bij warme motor de "klonk" bij het inschakelen van "R" en bij het uitlopen de wat mindere klonkjes en het even duren van aktie bij het weer optrekken. Dit los ik op door het keuzehandle even in de "N" te zetten en dan wee in de "D". Onderste motorsteun wordt vervangenen de bovensteun is al gedaan. Ben bang dat dit het euvel niet echt is.
Een bevriende monteur durft het wel aan het kleppenblok te reviseren.
Ben geinteresseerd hoe het resultaat is geworden bij de revisie van de 850 van moderator MEHN. Dat heb ik niet kunnen vinden.
In afwachting van reacties, Paul Hagendoorn.

thuur

mehn

Allemaal hoofdletters  :o
Dan moet ik snel reageren  ;D

Zoals ook al in het andere topic te vinden is was het bij mij helemaal duidelijk waardoor het schokken kwam.
Het enige dat ik kan zeggen is dat het na het vervangen van het kleppenblok (2x) nog steeds niet opgelost was. Na de laatste reparatie (nieuw deksel) is het wel bijna helemaal weg.

Het lijkt er op dat je dus net als ik een intern lek hebt waardoor de druk niet meteen aanwezig is. De pomp kan dit wel aan, maar het duurt alleen allemaal wat langer waardoor je dus die schok krijgt.

Ergens achteraan in het topic waar thuur de link van heeft gepost is alles te vinden.

850R: Ferrita - PLX - Koni - Intrax - Android 4.4 Kit Kat
XC60 D4 AWD:

Turbobiker

2 moderatoren en nog steeds staat dit topic in off topic algemeen :eusa_doh:

:-*

De Tussenpaus

thuur

Citaat van: Turbobiker op 14-10-2008 12:27:26
2 moderatoren en nog steeds staat dit topic in off topic algemeen :eusa_doh:

:-*

Dat komt omdat de topicstarter zijn vraag over een V70N stelde...

Gr :-*