Wim stelt zich voor...

Gestart door wim.van.nieff, 15-10-2008 15:06:53

Vorige topic - Volgende topic

wim.van.nieff

Hallo, allemaal !

Heb me zojuist geregistreerd als 'nieuw lid' van dit forum en het lijkt me dan ook op z'n plaats me even voor te stellen.
Ik ben Wim van Nieff, woon in Mussel (Gr.) en ben sinds 1999 in het bezit van mijn 850 2.5 GLT 20V.
Heb haar toen gekocht met een 140.000 km op de teller en ze heeft inmiddels een dikke 385.000 gelopen.
Echter, de laatste maanden staat ze werkloos bij huis omdat ze (vermoedelijk) de koppakking eruit geblazen heeft. Heb in die periode enige noodvoorzieningen getroffen door op Marktplaats een 460 op de kop te tikken én om ook de caravan in de zomervakantie mee te kunnen slepen ben ik in juli nog een oude liefde tegen het lijf gelopen, een Citroen XM 3.0 V6  :eusa_whistle:

Nu loop ik regelmatig met het idee, de Roffel eigenhandig weer op de been te krijgen en dat is mede de reden dat ik me heb aangemeld bij deze club.

Ik hoop dat, wanneer het nodig mocht zijn, er mede-leden zijn die me via dit forum een duwtje in de juiste richting willen geven.

Alvast bedankt !

Wim

FGG

Welkom op 't Forum, Wim.

Als je even wat foto's plaatst van je 850 kunnen we misschien zien wat er aan de hand is. :eusa_whistle:

FGG

Citaat van: LarsDan ga je toch iets langzamer...
Moet ook wel met 100pk minder :eusa_think:

MJH

Welkom Wim,
Altijd leuk, nog een Groninger.
Ben zelf niet handig genoeg om te sleutelen of tips te geven, maar met de hulp van dit forum kom je vast een eind...
[tr][td]
[/td][td]Vroem...[/td][/tr][/table]

wim.van.nieff

Ik zal spoedig mogelijk ff wat foto's plaatsen.
En wat betreft de 'geaardheid' van de Volvo, vergeef me maar die XM wordt veelal gezien als vrouwelijk gezelschap (waarschijnlijk iets met die veerbollen te maken). :eusa_shhh:

rifwachter

Hallo Wim,

Welkom op het forum.
Volvo S70 2.5, Volvo 850R, Volvo S60R, Volvo V70 D5, Volvo S60 D5, Volvo C70 D5 en een citroën CX 2500 prestige turbo

D-J

V70 T-5D

knoopie

ook vanuit gouda welkom.....
ben benieuwd naar een fototje

mazzzzllll richard  ;)

Chris

Welkom hier Wim.

Veel succes met het oplossen van je koppakking probleem(pje)!

Groeten,
Chris

MichielMaas

Welkom Wim en succes bij je 850-klus.
Omdat HIJ het waard is.  ;D

Fotootje.?  :eusa_think:

UserID6342

Welkom Wim .  Je  kunt hier op het forum van alles vinden over het herstel van je 850 en anders zijn de forumleden ook niet te beroerd om elkaar te helpen.  Veel plezier en alvast succes met je 850