schroefjes in de einddemper.

Gestart door multiklep, 19-10-2008 20:55:30

Vorige topic - Volgende topic

multiklep

Een foto van de einddemper van mijn Volvo. Horen die schroefjes erin? En zien jullie dat gaatje? Als de motor warm is, maakt hij een snerpend geluid i.p.v. van die roffel. Als ik verder doortrek in de toeren komt het normale geluid weer terug....

multiklep

Ik, eh, bedoel de grote demperpot... :eusa_eh:

Eugene

Schroefjes horen zeker niet in de demper. Misschien een goedkope "oplossing" om door de APK te komen?

If it's not blown, it sucks...

Jeroentjuh

Misschien dat het binnenwerk er los in zit?

UserID6342

En wat het gaatje betreft, sommige merken hebben standaard een afwateringsgat in de einddemper zodat het condenswater er uit kan en niet na een half jaar je demper verrot is. Let wel, dit is per merk verschillend.

multiklep

Hoeveel kost een origineel?

M a r c

Citaat van: Dirk342 op 20-10-2008 07:47:17
En wat het gaatje betreft, sommige merken hebben standaard een afwateringsgat in de einddemper zodat het condenswater er uit kan en niet na een half jaar je demper verrot is. Let wel, dit is per merk verschillend.

Nog nooit gezien... volgens mij moet je gehele uitlaat gasdicht zijn voor de APK?
Vragen?  Geen PB, maar graag mailen naar:

info@europeantuning.nl

-D©©©L-

Citaat van: M a r c op 20-10-2008 11:54:21

Nog nooit gezien... volgens mij moet je gehele uitlaat gasdicht zijn voor de APK?

Dat staat een beetje raar in de wet. "gasdicht over de gehele lengte". Hoe kan ie dan werken ?  ;D

Philip850

Citaat van: -D©©©L- op 20-10-2008 12:06:17
Citaat van: M a r c op 20-10-2008 11:54:21

Dat staat een beetje raar in de wet. "gasdicht over de gehele lengte". Hoe kan ie dan werken ?  ;D

Lengte Marco, niet breedte  ;D
Volvo 855R "Black Moose" '96
BMW K1600GT '20
Mercedes-Benz L206D camper '73