600 pk amerikaans barrel?

Gestart door arjenT5R, 19-01-2009 01:25:05

Vorige topic - Volgende topic

arjenT5R

http://link.marktplaats.nl/218290114

Ik zat net met de beunmaat in discussie ik geloof er geen klap van dat ze hier 600 pk uit persen
zalle wel amerikaanse pk's zijn en ik zie allerlei gevaarlijke leidinkjes lopen
zal wel 600 pk zijn met de nos fles open ofzo wat jullie?

Liquid propane, knock free, ice cold " go fast fuel "!!

Joris_Scholte

Geen idee. Weet wel dat ze, bij programma's als Overhaulin' e.d., vaak absurd hoge aantallen pk's claimen. Zijn ook meestal V8 blokken met centrale nokkenas, stoterstangen, 2 kleppen per cilinder en supercharger. Geen idee hoe ze dat voor elkaar krijgen. There's no substitute for cubic inches is niet het enige wat daar voor nodig is.

darius

Citaat van: arjenT5R op 19-01-2009 01:25:05

Ik zat net met de beunmaat in discussie ik geloof er geen klap van dat ze hier 600 pk uit persen

Ik denk dat die 600 pk net zo hoog gegrepen zijn als die prijs  :o :o :o :o
No show, only go.

UserID6342

Citaat van: arjenT5R op 19-01-2009 01:25:05
Toch zou het zo maar kunnen als er een HEMI V8 moter in ligt en zo te zien is het dat ook.  De prijs is erg hoog, helemaal mee eens, maar dan krijg je ook wel wat hoor.  Vind het een mooi ding om te zien, maar je moet van hot-rods houden. Wat denk je wat alleen die Boyd wielen al kosten ?  Die koop je niet voor 1000 euro ofzo

Rik-t5

Zo te zien is de motor 'gewoon' een smallblock van Chevrolet.
Kan een 283ci wezen, maar ook een 400ci en bijna alles wat er tussenin zit ;D
Alleen 600pk is wel een beetje hoog aangehouden als je kijkt naar het uitlaatspruitstuk (is een standaard type van chevrolet).
Zowiezo lijkt me de blower die er op zit ook niet groot genoeg om de 600pk te halen :eusa_think:
Het is iig geen HEMI motor, want die gebruikt Chevrolet niet.;)
Blauwe leidingen die je ziet zijn trouwens voor de brandstof ;)

Rik

arjenT5R

Idd veel te duur en die Pk's geloof dr geen hout van  ;D
Liquid propane, knock free, ice cold " go fast fuel "!!

darius

Citaat van: arjenT5R op 19-01-2009 13:23:44
Idd veel te duur en die Pk's geloof dr geen hout van  ;D

die meneer is waarschijnlijk familie van Pinokkio   :eusa_liar: :eusa_liar: :eusa_liar:
No show, only go.

why-not

Het eerste bod is in ieder geval in de buurt van de vr.pr.  ;D

Kingfisher

Citaat van: why-not op 19-01-2009 14:05:19
Het eerste bod is in ieder geval in de buurt van de vr.pr.  ;D
De rest van het budget reserveerd ie vast voor een container nieuwe aandrijfassen  :eusa_whistle:

Turbobiker

Laat het 'slechts' 400pk zijn, zo een auto bij het stoplicht en er dan met je hypermoderne Golf GTI uit getrokken worden... ;D
De Tussenpaus

Kingfisher

Citaat van: Turbobiker op 19-01-2009 15:21:17
Laat het 'slechts' 400pk zijn, zo een auto bij het stoplicht en er dan met je hypermoderne Golf GTI uit getrokken worden... ;D

Nog erger, met je "R" bij het stoplicht staan en dit ding tegenkomen.........  :eusa_wall:

Wout309t

Ik vind die 600 pk niet heel ongeloofwaardig. Maar wel graag een uitdraaitje erbij dan!
2011 V70 2.0T R-Design MT

T o m

Uhm jongens, hebben jullie wel in de gaten dat het hele bovenste gedeelte van het blok waar het luchtfilter op gemonteerd zit de blower is...  :o Zou toch best wel eens kunnen hoor.

Jur

Het lijkt een Weiand supercharger. Op hun website claimen ze 550+ PK met een 454ci motor(7.4L). Volgens de advertentie zit er echter een 350ci small block in(5.7L). Dus 600PK is wat aan de hoge kant. Maar 400+ geloof ik wel.