Kennis maken

Gestart door Peter.R, 26-10-2008 15:26:59

Vorige topic - Volgende topic

Peter.R

Hallo alemaal,

Ik heb me netaangemeld als lid van dit forum en wil me hier even voorstellen.IK ben 59 jaar en heb sinds 1989 onafgebroken volvo gereden. Eerst een 740, daarna een 85o 20v automaat, gevlgd door een s70 en een zeer luxe S80. Door omstandigheden werden de fnaciele middelen wat minder en wij kochten een 245 waar we drie jaar met veel plezier in hebben gereden . Nu heb ik net weer een 850 gekocht   terug bij de oude liefde. Een estate met bijn a drie ton op de klok. Ik hoop hier veel plezier aan te beleven en tevens op dit forum ene bjdrage te kunnen leveren.

Peter

rifwachter

Hallo Peter,

Welkom op het forum.
Volvo S70 2.5, Volvo 850R, Volvo S60R, Volvo V70 D5, Volvo S60 D5, Volvo C70 D5 en een citroën CX 2500 prestige turbo

heutink

;D
zoals altijd als er een ouder dan ik ( 57 ) iemand zich voorstelt;
de bijzondere groeten uit Twente 8)
Beter 299 paarden onder de kap, dan de lucht van 10

Chris

Welkom hier Peter! Veel plezier met je 850 :)

Groeten,
Chris

Bouke

Welkom Peter en veel plezier met je oude liefde ;D

FGG

Welkom op 't Forum, Peter.

Foto's hoeven we niet meer te zien, hoor.

FGG

Citaat van: LarsDan ga je toch iets langzamer...
Moet ook wel met 100pk minder :eusa_think:

Peter.R

Dank voor dit warme welkom, deze week ga ik mijn roffel ophalen en ondankst het dringende verzoek van een de forumleden om geen fotos te plaatsen vrees ik toch dat er enekele zullen verschijnen, maar niet voordat ik mijn 850 een grondige poetsbeurt heb gegeven...

bupozaanstad

Welkom Peter, ze zeggen wel eens hoe ouder hoe gekker, of boven de 50 een 2de jeugd, nou dan in de 2de jeugd of misschien wel wat gekker, toch weer een 850. Zegt een 52 jarige gestoorde in zijn 2de jeugd zijnde GOZER

thuur

Citaat van: Peter.R op 26-10-2008 16:58:17
.. ondankst het dringende verzoek van een de forumleden om geen fotos te plaatsen vrees ik toch dat er enekele zullen verschijnen, ..

;D

Welkom!

Gr ;)

FGG

Citaat van: Peter.R op 26-10-2008 16:58:17
Dank voor dit warme welkom, deze week ga ik mijn roffel ophalen en ondankst het dringende verzoek van een de forumleden om geen fotos te plaatsen vrees ik toch dat er enekele zullen verschijnen

Damn!  :eusa_wall:

Citaat van: LarsDan ga je toch iets langzamer...
Moet ook wel met 100pk minder :eusa_think:

mafvanvolvo

Welkom:

Wil jij deze hele pagina een keertje vol zetten met foto,s van je VOLVO 850 heb er vorige week ook een gekocht en je
weet alles wat je niet mag toch doen met die foto,s bedoel ik (geintje).

Groeten Ted.

whachamacollit

Weet je Peter, met foto's wordt alles nog veel beter...
Veel plezier met je nieuwe aanwinst en welkom bij de club!

"Is het sap het knijpen waard"

John.

Welkom Peter,

Misschien wel leuk als je een paar foto's laat zien  ;)

Groet,
John