Afstandbediening Volvo Guard II

Gestart door bupozaanstad, 27-10-2008 17:08:22

Vorige topic - Volgende topic

bupozaanstad

Met de zoekfuncrie kom ik er niet uit, ik heb een Guard II alarm maar de vraag is wat het 2de knopje op de AB voor functie heeft, de grote knop is volledig duidelijk, Lock / Unlock maar het kleine niet. Als ik de AB bij mijn oor hou dan hoor ik bij beide knoppen een signaaltje maar bij de auto doet de kleine niets.

Henk

bupozaanstad

17 personen die het topic hebben bekeken maar helas geen antwoord  :'(

Ludo

allez, nr 18 zal een poging wagen.  :evil:

probeer dat knopje eens langer dan 3 seconden ingedrukt te houden.
wat hoor je dan?.

;D

Bas850

"to finish first, you first have to finish"

bupozaanstad

Niets ?????????????????????????

Citaat van: Ludo op 27-10-2008 22:49:15
allez, nr 18 zal een poging wagen.  :evil:

probeer dat knopje eens langer dan 3 seconden ingedrukt te houden.
wat hoor je dan?.

;D

Ludo

???
gaat het alarm wel loeien als je in de auto stapt, alarm actief zet, en vervolgens de deur open doet?.

bupozaanstad

Ja hoor alarm werkt, als ik met de sleutel een deur open dan gaat het alarm af, ook als ik een raam een kiet open laat staan en ik steek er een krant door. Het alarm werkt, maar nogmaals waar is het kleine knopje voor op deze AB?

Ludo

vreemd, als je langer dan 3 seconden op het knopje drukt, moet het alarm normaal ook gaan loeien.
het is een paniekknopje.

Ludo

ik lees net dat dit in NL niet mag werken.
???

Citaat van: Edwin op 23-01-2003 20:28:03
CiteerIn de handleiding die ik heb van de GAII staat dat in sommige landen het alarm ook met de sleutel in- en uitgeschakeld kan worden, in Belgiƫ schijnt dat oa. te (moeten) kunnen en zo zijn er voor ieder land weer andere bepalingen. In Nederland bijvoorbeeld mag de paniekknop niet werken en is het acoustische signaal bij in- en uitschakelen niet aangezet. Deze laatste twee zijn overigens wel "aan te programmeren" door de dealer. Of het in- en uitschakelen via de sleutel ook te programmeren is weet ik niet?

bupozaanstad

OK dan is me nu een hoop duidelijk ;-)

Ludo

tja, je kan het ook allemaal vinden met ...

;)

GeertG

LPG voorkomt hoge reparatiekosten !
(wijlen 855 2.5i-10v, Vialle G3)
(wijlen NBP V70R LPi)

bupozaanstad

Tuurlijk Ludo, als de search functie optimaal zou werken wel.

Citaat van: Ludo op 28-10-2008 08:57:47
tja, je kan het ook allemaal vinden met ... http://www.volvo850forum.nl/Themes/classic/images/dutch/search.gif

;)

thuur

Citaat van: bupozaanstad op 29-10-2008 09:38:52
Tuurlijk Ludo, als de search functie optimaal zou werken wel.

Citaat van: Ludo op 28-10-2008 08:57:47
tja, je kan het ook allemaal vinden met ... http://www.volvo850forum.nl/Themes/classic/images/dutch/search.gif

;)

Als Ludo iets kan vinden met de zoekfunctie, kun jij het ook....

Gr :angel: