JRS2K3 van T5 naar D5

Gestart door jrs2k3, 26-10-2008 14:45:51

Vorige topic - Volgende topic

jrs2k3

Gister uit mijn werk ff langs de lokale autoparts zaak gegaan (brezan) en ff geinformeerd voor een radiator, normale verkoop prijs zat daar ronde de € 205,- maar omdat ik ondertussen in het systeem sta als kleine garage krijg ik wat korting dus hoef ik maar 175 euro te betalen. Dit maakt het al een stuk dragelijker :) Dus vandaag ff bestellen zodat hij a.s.a.p erin gezet kan worden!

Vanochtend de eerste "echte" koude start, bij het starten hoorde ik heel ff de kleppen maar was ook binnen 3 sec weer weg dat geluid. Ook brande er opeens een roodlampje bij mijn boordcomputer, maart deze wijzde mij erop dat het 0 graden was. Safety first dus :)

Vandaag ff een paar witte knipperlichtjes bestellen voor in de zijschermen. En ik zal proberen om vanavond echt ff eens een paar foto's te maken!

Eugene

Citaat van: Emiel op 27-10-2008 20:19:39
Vergeet de klemmen van de oliekoeler niet, zijn eigenlijk voor eenmalig gebruik. Te bestellen bij de dealer, kost geen drol.

Slangenklem erover, dan blijven ze ook wel op de plek.

If it's not blown, it sucks...

jrs2k3

Citaat van: Eugene op 29-10-2008 10:19:56
Citaat van: Emiel op 27-10-2008 20:19:39
Vergeet de klemmen van de oliekoeler niet, zijn eigenlijk voor eenmalig gebruik. Te bestellen bij de dealer, kost geen drol.

Slangenklem erover, dan blijven ze ook wel op de plek.

Volgens mij zit er bij mij nu gewoon een tirap (hoop dat ik het zo goed schrijf) omheen bij 1 van de slangen... is dus al eens eerder iets mee gedaan!

thuur

Citaat van: jrs2k3 op 29-10-2008 12:17:11
...een tirap (hoop dat ik het zo goed schrijf) ...

Nee.

Gr :eusa_angel:

jrs2k3

Citaat van: thuur op 29-10-2008 12:40:17
Citaat van: jrs2k3 op 29-10-2008 12:17:11
...een tirap (hoop dat ik het zo goed schrijf) ...

Nee.

Gr :eusa_angel:

Haha thx, dan zal ik het niet weer zo schrijven :D

Ff snel een photoshopje gemaakt van hoe hij straks ongeveer uit moet komen te zien

BBS Triton velgen (afbeelding van velgen even geleend van iemand van het forum hier)
Verlaging ongv 3,5cm
V70 achterlichten
Achtersteramen licht geblindeerd

Hans Duiven

Mooi ! ! ! :eusa_clap:

Die Tritons staan 'm goed,

Hans

M a r c

da's geen verlaging van 3,5cm  ;)  ;D
Vragen?  Geen PB, maar graag mailen naar:

info@europeantuning.nl

jrs2k3

Citaat van: M a r c op 29-10-2008 15:46:41

ECHT WEL! haha Nee klopt hij staat hier wel iets lager idd, ook maar iets dan hoor haha. Maar wil straks dat de velgen de kassen mooi vullen dus ik hoop dat 3,5 cm dan genoeg is :)

Net ook de witte pinkers dus besteld en betaald! Dus die moeten ook 1 deze dagen binnenkomen.

Eugene

Foto's van velgen heb je van mij, aan de roestende wielbouten achter te zien :P

jrs2k3

Vanavond ff de volvo gewassen en even een fotoshoot gedaan. Binnenkort wat overdag foto's!

fbm

Da's meer richting KW's  :eusa_think: Vraag me af, of die zelfs wel zo laag als op de foto kunnen?

Maar ziet er wel stoer uit zo!

Eugene

Citaat van: fbm op 29-10-2008 21:52:54

Da's meer richting KW's  :eusa_think: Vraag me af, of die zelfs wel zo laag als op de foto kunnen?

Maar ziet er wel stoer uit zo!

Da's idd KW verlaging en die kunnen wel zo laag ja ;D

)()()sT

Citaat van: Eugene op 29-10-2008 22:09:03

Zelfs zonder blok is nie nog lager als menig roffel  :evil:
Ik vind die foto's in het donker wel goed gelukt hoor!  :eusa_clap:

jrs2k3

Citaat van: )()()sT op 30-10-2008 08:28:05
Citaat van: Eugene op 29-10-2008 22:09:03

Zelfs zonder blok is nie nog lager als menig roffel  :evil:
Ik vind die foto's in het donker wel goed gelukt hoor!  :eusa_clap:

Thx!

Gisteren heb ik de auto ff helemaal van binnen schoon gemaakt. Meteen de speakers in de deurpaneel vervangen door de eyebirds die ik had liggen. Kwam er achter dan 1 speaker aan de bestuurders kant niet eens aangesloten was.

Weet iemand welke maat speakers er boven in het dash zitten?

Ook maar eens ff een blik onder de motor kap geworpen, en zag 1 vacuüm slang een beetje erg broos was. Dus daar moet ik ff een nieuwe voor halen. Ik zat te denken om meteen maar te vervangen door een paar mooie blauwe slangetjes van samco.

Weet iemand de diameter van die vacuüm slangetjes die aan het inlaat spruitstuk zitten? Met een beetje geluk komt morgen de radiateur binnen zodat die van de week erin gezet kan worden en ik eindelijk een keer hem mag uitproberen :D

Tot nu toe bevalt de auto erg goed! Hij rijdt heerlijk, start goed 's ochtends en loopt als een zonnetje!

En dat als laatste vraag, ik wil graag een R bumper erop zetten ook omdat bij deze een lelijke plek zit, dus meteen een goeie reden om er een mooie R op te zetten! Maaaaarrrrr waar kan ik het beste informeren voor zo'n R bumper? Auto Rima ? Of heeft iemand nog een goed adresje!

thuur

Citaat van: jrs2k3 op 03-11-2008 20:53:15

En dat als laatste vraag, ik wil graag een R bumper erop zetten ook omdat bij deze een lelijke plek zit, dus meteen een goeie reden om er een mooie R op te zetten! Maaaaarrrrr waar kan ik het beste informeren voor zo'n R bumper? Auto Rima ? Of heeft iemand nog een goed adresje!

Bij de dealer, en als het mogelijk is in jouw kleur bestellen. Als je dan nog wat korting krijgt (sleuteldag/clublid?) heb je een hele mooie prijs.

Gr ;)