JRS2K3 van T5 naar D5

Gestart door jrs2k3, 26-10-2008 14:45:51

Vorige topic - Volgende topic

jrs2k3

Ben de laatste tijd niet veel aanwezig op het fora.. ben op het moment erg druk met ons huisje, we zijn druk bezig met het schilderen en behangen van de kamers. En waarom ik ook minder op het fora ben is omdat de Volvo zich goed houdt :) Dat is in ieder geval positief!

Ondertussen heeft mijn vriendin me ook nog ten huwelijk gevraagd in verona op het balkon van Romeo en Juliet. En natuurlijk ja gezegd :)

Het schiet aardig op in ons huisje dus begin weer wat "vrije" tijd te krijgen om ook weer eens met de Volvo bezig te gaan. Zoals 2 andere deuren erin hangen bijvoorbeeld :-\

maruska

leuk man, gefeliciteerd met je huwelijksplannen :)
Accessoire verzamelaar - Bijna alle essentials in bezit
T-5R

)()()sT

Gefeliciteerd!!!
En de vrouw die de man vraagt....  :o Zo kan het ook nog ;D

jrkalf

Gefeliciteerd @jrs2k3 met je huwelijk.
shRek is verkocht!
---
Als het niet met een hamer te maken is, dan is het vast een elektrisch probleem.

Easterboy

rpakuypers

Gefeliciteerd met je huwelijk en succes met de afwikkeling van de schade. Ik zag al dat er hard gewerkt werd in huize jrs2k3 ................. :eusa_clap:

Groet,
Roger

StefanCJ

Vulk

jrs2k3

Bedankt allemaal voor de felicitaties! :) Vind het zelf ook erg tof!

Citaat van: rpakuypers op 28-12-2010 17:10:14
Gefeliciteerd met je huwelijk en succes met de afwikkeling van de schade. Ik zag al dat er hard gewerkt werd in huize jrs2k3 ................. :eusa_clap:

Groet,
Roger

Mbt de schade moeten nu de getuigen hun ding doen, hopelijk pakt dat goed uit! Ondertussen ben ik opzoek naar 2 deuren voor de Volvo. Kan ik in iedergeval weer schade vrij rondreiden. Dus als iemand nog 2 deuren in classic green heeft staan hou ik mij aanbevolen :)

elianmars

Citaat van: )()()sT op 28-12-2010 10:14:28
Gefeliciteerd!!!
En de vrouw die de man vraagt....  :o Zo kan het ook nog ;D

Tja, als de vrouw er al jaren op wacht en graag wil....  ;D

Gefeliciteerd met het voorgenomen huwelijk!  ;)

ulkeman

ook lid van de firma list en bedrog.
afdeling dalfsen

Jelmar

Weet je gelijk wie de broek aan heeft in dat huishouden  ;D ;D ;D ;D :eusa_whistle:

Gefeliciteerd ! ;)
850R

jrs2k3

Zoals het er nu naar uit ziet heb ik vrijdag 2 andere deuren voor de Volvo in de juiste kleur! :)

Citaat van: Jelmar op 28-12-2010 23:57:41
Weet je gelijk wie de broek aan heeft in dat huishouden  ;D ;D ;D ;D :eusa_whistle:

Gefeliciteerd ! ;)

Haha dat ontken ik niet :)

UserID6342

Ik heb lang getwijfeld of ik je nu wel of niet moest feliciteren met jullie voorgenomen huwelijk ;D ;D  Toch maar wel dus ;D  Van harte !

Thys

Joris en Jiska, van harte gefeliciteerd met dit goede voornemen! Baby ook al in de planning? :P