SwedeDemon nummer 2..

Gestart door Johann, 31-10-2008 17:32:21

Vorige topic - Volgende topic

Sbv

en nu ? SD-6 een witte fiets ?

Johann

Sbv

oja das waar, SD7 dan maar

Johann

Citaat van: Sbv op 15-12-2008 20:26:40
oja das waar, SD7 dan maar

;D

(Maar nu even niet..  ;)  )

Sbv

is de SD-6 ipv de Peugeot van je vrouw ?

Johann

Black Magic

Doe je goed hoor :eusa_clap: maar euhm wit blijft wel het favorietje zie ik  8) en je heb er genoeg om een showroompje mee te vullen  ;)

Johann

Citaat van: Black Magic op 15-12-2008 20:35:19
Doe je goed hoor :eusa_clap: maar euhm wit blijft wel het favorietje zie ik  8) en je heb er genoeg om een showroompje mee te vullen  ;)

Is niet mijn keuze hoor. Heeft de vrouw helemaal alleen gedaan. Heb alleen een beetje lopen zeuren dat de C30 toch wel een mooie auto is en dat ik nog wat bruikbare onderdelen had liggen.  ;)

Sbv

Ik heb nog wel een set Atreus liggen, ruilen voor de Midir ? Nu de zwarte stukken nog wit spuiten of blijft het zo ?

Johann

Citaat van: Sbv op 15-12-2008 20:44:42
Ik heb nog wel een set Atreus liggen, ruilen voor de Midir ? Nu de zwarte stukken nog wit spuiten of blijft het zo ?

Zoals je misschien op het Volvo-forum hebt kunnen lezen mogen de Midir en de Atreus en elk ander Volvo OEM 18" wiel officieel niet onder deze auto.. Daarbij komt nog dat de Midir gewoon mooier is.  ;D En het zijn de winterwielen. Dus niet ruilen.  :-*
Ook de bodykit past niet zo 1-2-3 omdat de DriveE een vlakke bodem heeft die in de diffusor door loopt en anders is dan de bumper welke normaal op een C30 zit. Voorlopig blijven de zwarte randen

R o b

Hebben ze een pakketje gemaakt van je SD-5, zoals dat vroegah (en nu ook nog) gebeurde met de brommert?

mehn

SD5 staat gewoon op de oprit voor de webcam hoor ;)

850R: Ferrita - PLX - Koni - Intrax - Android 4.4 Kit Kat
XC60 D4 AWD:

R o b

Citaat van: mehn op 15-12-2008 22:31:44
SD5 staat gewoon op de oprit voor de webcam hoor ;)

Vierkant!?

Ok, gelukkig dan!

Jeroentjuh

Waar zijn die mooie E-Drive wielen dan?  ;D

@®-

Het is alweer een ange tijd stil met dit project.
Heb je nog wat gedaan Johann?